AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #1 Del Skrevet 5 timer siden Vil kjøpe ny vinterjakke, men er jo vanskelig å vite hvordan de er i stoffet og størrelsen. Noen har jeg skjønt at folk ikke ble fornøyd med siden de var så veldig tynne. Er det vanskelig med retur? Er det gratis retur? Anonymkode: 939f6...c83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #2 Del Skrevet 5 timer siden Ikke kjøp noe fra Get Inspired!! Jeg bestilte akkurat klær fra de, og det gikk etpar dager uten at forsendelsstatus/ordrestatus oppdaterte seg, som var rart. Da jeg kontaktet de for å høre hvordan det lå an med ordren, så kansellerte de den, med begrunnelse av at de ikke hadde varen på lager likevel. Ser etter kansellering at varen fremdeles står med beholdning. Når jeg spurte de om hvorfor, så fikk jeg en ullen bortforklaring, og en rabattkode som jeg kunne bruke på neste kjøp.......?? Det blir ikke noen flere kjøp fra den butikken! Get Inspired begynner å ligne på SCAM, advarer alle mot å bestille noe der, bestill fra annen nettbutikk!! Anonymkode: 0415e...12c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenMånestråle Skrevet 4 timer siden #3 Del Skrevet 4 timer siden Jeg har kjøpt en del fra Get inspired og aldri hatt noe problem, synes de sender raskt og. Har ikke returnert noe enda da jeg har vært sikker på det jeg har kjøpt. Kjøper ikke noe der uten å være sikker for jeg er for kjip til å betale 69 for retur. Liker bedre Zalando sitt opplegg og kjøperhelst bare der fra. Er du villig til å betale 69 kroner for å sende tilbake så er det jo ikke et problem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå