AnonymBruker Skrevet 20. desember 2024 #21 Del Skrevet 20. desember 2024 Man går mest ned ved å regulere matintaket, trening har ikke så må å si Anonymkode: 43390...7ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 20. desember 2024 #22 Del Skrevet 20. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hei. Begynte å trene. Greit nok, noen ganger er det ok å kalle en spade for en spade. Tought love. Men er det vanlig med PTer som er så direkte? Anonymkode: 84e64...b7c Nei, det er det ikke med mindre du har ytret det selv i målene dine med PT. Å si det ut av det blå er uforskammet. Det er ikke The Biggest Loser du har meldt deg på her. 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2024 #23 Del Skrevet 20. desember 2024 Så vedkommende traff spikeren på hodet, altså. Anonymkode: 91145...cb0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2024 #24 Del Skrevet 20. desember 2024 Det er risky. Hadde vært godt mottatt hos meg. En spade er faktisk en spade. Hos andre kanskje en klage. Uansett litt mangel på sosial intelligens kanskje! Men om dette er sant, ikke bli krenkt fordi du føler du burde TS 😊 Se an åssen vedkommende er ellers! Anonymkode: 0fa88...b46 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Littsånnder Skrevet 20. desember 2024 #25 Del Skrevet 20. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er risky. Hadde vært godt mottatt hos meg. En spade er faktisk en spade. Hos andre kanskje en klage. Uansett litt mangel på sosial intelligens kanskje! Men om dette er sant, ikke bli krenkt fordi du føler du burde TS 😊 Se an åssen vedkommende er ellers! Anonymkode: 0fa88...b46 Gikk halve PT-skolen selv på Skullerud i Oslo, de lærer ingenting. Lærte ingenting om å sette opp program, engang, og så anatomi istedet, trenger det ikke engang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2024 #26 Del Skrevet 20. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Var det i forbindelse med veiing/målinger? Eller hvilken kontekst skjedde dette? Anonymkode: 6c4f2...22c Ingen måling el veiing. Spurte meg om høyde og vekt. Hun er ganske ung da. Sikkert 20-21. Så er vel uerfaren Anonymkode: 84e64...b7c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2024 #27 Del Skrevet 20. desember 2024 Han kunne holdt det for seg selv.Man er selv klar over at man veier for mye,det er stor nok respekt at du ønsker trene på et senter og få hjelp.Jeg vil også ned 15/20 kg.Men er redd for bli sett stygt på,på et treningssenter.Samtidig som jeg egentlig bør drite i det.Vi tjukke er der for få bedre helse.Han burde hjulpet deg ut i fra vekt,med tiden klarer man mer enn 1gang. Anonymkode: bc625...164 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannabanna Skrevet 20. desember 2024 #28 Del Skrevet 20. desember 2024 (endret) Så å si alle som er overvektige vet dette selv. Det er litt som å si til en som røyker at det er skadelig, personen vet jo dette men har vanskeligheter med å slutte. Positiv motivasjon går mye lenger enn det negativ gjør. Er man profesjonell kaller man ikke folk tjukk. Først å fremst så hjelper det lite i det lange løp å fokusere bare på at man skal ned 20 kilo. Jeg har to ganger i livet lagt på meg så jeg ble overvektig. Første gang slanket jeg meg ned i løpet av noen få måneder og bare med mål om kilo i hodet. Men jeg hadde ingen fokus på å legge om livsstilen til noe som ville være holdbart over tid og gikk like fort opp igjen. Neste gang fikk jeg meg en god PT som fikk meg til å fokusere anderledes og siden den gang har jeg holdt meg normalvektig. Poenget er at en PT skal motivere, ikke dytte folk lenger ned enn de allerede! Og de skal ikke fokusere bare på vekt alene da dette ikke fungerer over tid i det aller fleste tilfeller. Delryddet : fjernet sitering av slettet innhold. Chantielle mod. Endret 25. desember 2024 av Chantielle 8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diverse Skrevet 20. desember 2024 #29 Del Skrevet 20. desember 2024 Skjønner ikke vitsen med å si noe sånt med mindre personen selv spør om den type tilbakemelding. Jeg vet godt at jeg har gått opp 15 kg de siste årene, jeg trenger ikke andres kommentarer på det. Hva skal jeg med det egentlig? Jeg var veldig slank som ung og likte ikke kommentarer om kroppen min da heller. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2024 #30 Del Skrevet 20. desember 2024 Hannabanna skrev (6 minutter siden): Så å si alle som er overvektige vet dette selv. Det er litt som å si til en som røyker at det er skadelig, personen vet jo dette men har vanskeligheter med å slutte. Positiv motivasjon går mye lenger enn det negativ gjør. Er man profesjonell kaller man ikke folk tjukk. Først å fremst så hjelper det lite i det lange løp å fokusere bare på at man skal ned 20 kilo. Jeg har to ganger i livet lagt på meg så jeg ble overvektig. Første gang slanket jeg meg ned i løpet av noen få måneder og bare med mål om kilo i hodet. Men jeg hadde ingen fokus på å legge om livsstilen til noe som ville være holdbart over tid og gikk like fort opp igjen. Neste gang fikk jeg meg en god PT som fikk meg til å fokusere anderledes og siden den gang har jeg holdt meg normalvektig. Poenget er at en PT skal motivere, ikke dytte folk lenger ned enn de allerede! Og de skal ikke fokusere bare på vekt alene da dette ikke fungerer over tid i det aller fleste tilfeller. Er det derfor så mange med bmi på overvekt/fedmenivå påstår at de ikke er overvektige, fordi at de vet det så godt selv? Veldig få kvinner har så mye muskulatur at det betyr noe på bmi-skalaen. Anonymkode: 1a5e5...a44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannabanna Skrevet 20. desember 2024 #31 Del Skrevet 20. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er det derfor så mange med bmi på overvekt/fedmenivå påstår at de ikke er overvektige, fordi at de vet det så godt selv? Veldig få kvinner har så mye muskulatur at det betyr noe på bmi-skalaen. Anonymkode: 1a5e5...a44 Jeg har aldri møtt noen som er overvektige som har påstått at de ikke er det. Kilder? 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2024 #32 Del Skrevet 20. desember 2024 Helt greit å si det, men synes det var litt klønete måte å si det Anonymkode: 23260...cf4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2024 #33 Del Skrevet 20. desember 2024 Hannabanna skrev (3 minutter siden): Jeg har aldri møtt noen som er overvektige som har påstått at de ikke er det. Kilder? Det er bare å lese et par tråder som dette så kommer innleggene om at de ikke oppfatter seg selv som overvektige med en høyde på 165 cm og vekt på 80kg. Anonymkode: 1a5e5...a44 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miaminmia Skrevet 20. desember 2024 #34 Del Skrevet 20. desember 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Helt greit å si det, men synes det var litt klønete måte å si det Anonymkode: 23260...cf4 Det er ikke helt greit å si det hvis man ikke har bedt om det. Man er kunde og som det et sagt av flere andre her, en PT bør sette seg inn i hva kunden ønsker å få ut av treningen og hva PT kan gjøre for å hjelpe. Om man er 10,20 eller 40 kilo overvektig, er det fortsatt lov å trene uten å ha mål om å gå ned i vekt. Det er ikke forbudt å være tjukk, overvektig, veie for mye eller hva man vil kalle det, og det er ikke et offentlig anliggende. Ville valgt en annen PT og bedt den holde seg til jobben sin. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannabanna Skrevet 20. desember 2024 #35 Del Skrevet 20. desember 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er bare å lese et par tråder som dette så kommer innleggene om at de ikke oppfatter seg selv som overvektige med en høyde på 165 cm og vekt på 80kg. Anonymkode: 1a5e5...a44 Tull. Jeg har ikke sett dette en eneste plass og å påstå at mange overvektige sier det fordi du har lest det en plass er usaklig. Så klart vet man at man er overvektig, jeg visste det godt når jeg var det. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Littsånnder Skrevet 20. desember 2024 #36 Del Skrevet 20. desember 2024 Hannabanna skrev (56 minutter siden): Tull. Jeg har ikke sett dette en eneste plass og å påstå at mange overvektige sier det fordi du har lest det en plass er usaklig. Så klart vet man at man er overvektig, jeg visste det godt når jeg var det. Ta tran hver dag og grønt og frukt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2024 #37 Del Skrevet 20. desember 2024 Hannabanna skrev (1 time siden): Tull. Jeg har ikke sett dette en eneste plass og å påstå at mange overvektige sier det fordi du har lest det en plass er usaklig. Så klart vet man at man er overvektig, jeg visste det godt når jeg var det. For å bruke din egen argumentasjon mot deg; at du ikke har sett det, og at du visste det, betyr ikke at dette gjelder alle. Jeg har også sett flere her inne som er svært verbale rundt det faktum at de ikke er overvektige, til tross for at tallene sier noe annet. Et standardsvar er ofte at de bærer kiloene så godt at de ikke oppleves som overvektige. Den har jeg sett mye. Anonymkode: ea33b...bf5 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2024 #38 Del Skrevet 20. desember 2024 Littsånnder skrev (2 timer siden): 20 kg ja, uff det tar lang tid 16 uker. Ca. Anonymkode: 8391c...e96 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Omine Skrevet 20. desember 2024 #39 Del Skrevet 20. desember 2024 Synes ikke det er greit å si det. Man kommenterer aldri andres vekt. Vet jo selv om man veier for mye. Jeg må ned over 20 kilo selv men det er umulig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannabanna Skrevet 20. desember 2024 #40 Del Skrevet 20. desember 2024 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): For å bruke din egen argumentasjon mot deg; at du ikke har sett det, og at du visste det, betyr ikke at dette gjelder alle. Jeg har også sett flere her inne som er svært verbale rundt det faktum at de ikke er overvektige, til tross for at tallene sier noe annet. Et standardsvar er ofte at de bærer kiloene så godt at de ikke oppleves som overvektige. Den har jeg sett mye. Anonymkode: ea33b...bf5 Ja da kan du bare linke til noen tråder hvor mange skriver det samme da. Det er ingen på denne tråden som har skrevet det. Det er uansett heller ikke ett argument for å være uprofesjonell og kalle folk tjukke og bare fokusere på vekt. For en bedre helse er det ikke bare vekten som teller. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå