Gå til innhold

Utlevering av intime detaljer om partner?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kålrota skrev (20 minutter siden):

Selv om du er bitter og såret, så er ikke dette fasit. Jeg deler ikke intime detaljer med noen.

Ikke bitter, men min erfaring, så aldeles ingen fasit. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Det har som sagt tidligere, ingenting å bety. Om noen vet noe intimt, betyr null.

Anonymkode: 05fdc...55b

Hæ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 20.12.2024 den 13.58):

Jeg har inntrykk av at de fleste kvinner utleverer intime detaljer om kjæreste/sexpartner til venninner. Er dette vanlig? Viser ikke det egentlig liten respekt for kjæresten å dele intime detaljer med andre?

Anonymkode: 8e118...df4

Det har jeg aldri gjort med noen kjærester og det er heller ikke vanlig i min venninnegjeng. Synes det er solidarisk og respektfullt. Det forekommer kanskje i noen miljø, men tviler på at det er vanlig. 

Anonymkode: c7c2f...9a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Fortsatt en for mange.

Anonymkode: de02e...94a

Uenig. Hva skal man med gode venner dersom man ikke kan ha fortrolige samtaler og gi hverandre råd om ting som er vanskelig eller man er usikker på? 

Anonymkode: 5a25d...4a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Uenig. Hva skal man med gode venner dersom man ikke kan ha fortrolige samtaler og gi hverandre råd om ting som er vanskelig eller man er usikker på? 

Man kan da ha fortrolige samtaler uten å utlevere partner. Hvis noe plager deg i forholdet, må du ta det med han/henne. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Akkurat det har jeg fått høre av 2 tidligere partnere og min erfaring er at 5 av 6 damer tenker sånn, og derfor er de også nå ¨tidligere¨, en av dem satt i stua og tok ett glass vin med 3 venninner og de hadde det moro på min bekostning over potensproblemer forårsaket av medisiner jeg bruker, og her snakker vi om damer helt opp i slutten av 30-årene så vi snakker ikke om jentunger heller.

Anonymkode: aa025...449

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Føler det er relativt vanlig, ja. Men det behøver jo ikke alltid være negativt heller. Det kan jo være en måte å lære på. Så lenge disse venninnene ikke er sladrete selv, så hele bygda vil vite det, og faktisk har noe å tilby i en slik samtale, kan det jo komme meg som partner til gode også. Dessverre er det erfaringsmessig ikke alltid disse venninnene kommer med råd til forholdets beste, og da blir jo samtalene egentlig bare sladder og surr. Og da er det ikke spesielt godt å vite at disse venninnene vet intime detaljer om deg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke inntrykk av at det er vanlig, gjør ikke det selv, og har aldri hørt noen venninner gjøre det heller.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...