AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #1 Del Skrevet 5 timer siden Jeg har inntrykk av at de fleste kvinner utleverer intime detaljer om kjæreste/sexpartner til venninner. Er dette vanlig? Viser ikke det egentlig liten respekt for kjæresten å dele intime detaljer med andre? Anonymkode: 8e118...df4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #2 Del Skrevet 5 timer siden Det er det. Gud hjelpe meg om det hadde vært omvendt... Anonymkode: 13392...590 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #3 Del Skrevet 5 timer siden Har jeg aldri gjort og kommer selvfølgelig aldri til å gjøre. Kvinne 33. Anonymkode: 9d239...313 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannabanna Skrevet 5 timer siden #4 Del Skrevet 5 timer siden I min vennegjeng utleverer vi ikke intime detaljer om mennene våre, nå er alle i 30-årene/ begynnelsen av 40-årene. Vi er en ganske stor gruppe når alle samles og har aldri opplevd at noen har tatt det opp som ett tema. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stjertmeis Skrevet 5 timer siden #5 Del Skrevet 5 timer siden Om ONS har jeg gjort det, men utleverer aldri intime detaljer om kjæresten. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #6 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er det. Gud hjelpe meg om det hadde vært omvendt... Anonymkode: 13392...590 Ja for menn sier ikke noe i det hele tatt. Anonymkode: 996d0...842 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Macro Skrevet 5 timer siden #7 Del Skrevet 5 timer siden Det hadde jeg aldri i verden gjort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hedy Lamarr Skrevet 5 timer siden #8 Del Skrevet 5 timer siden Nei, det har jeg aldri gjort, og har aldri fått høre intime detaljer fra venninnene mine sitt sexliv heller. Det er selvsagt en privatsak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 5 timer siden #9 Del Skrevet 5 timer siden Jeg tror det er variasjoner her som med alt annet. Jeg tror også det har noe med venninneforholdet og hvor modne en er. Jeg tror at enkelte er mer slepphendte om en har vært venninner siden tenårene, og da delt diverse i den tiden, også bare fortsatt med det. Er nok også forskjell om det er mer et seriøst forhold, enn nyere flamme. Du skriver partner, og jeg tenker i utgangspunktet at en ikke kan dele ting som angår ting på soverommet, eller ting rundt seksualitet med en venninne. Ei heller mer helserelaterte utfordringer som partneren har. Det er nok unntak, og det er sånn jeg ser det også forskjell om det er en snakkis på venninnekvelden enn om en rådfører seg med én nær venninne. Jeg snakker med mine venninner (og søsken) om mye ulikt, men ingenting om hva som foregår på soverommet av intim karakter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #10 Del Skrevet 5 timer siden Ville aldri gjort det. Mine venninner vet ingen intime detaljer om min kjæreste. Jeg vet forsåvidt ingenting om deres sexliv heller. Om vi snakker om sex så er det på veldig generelt grunnlag eller om ting som ikke utleverer partner. Eksen min(mann) utleverte alt til kompisene sine i en gruppechat på. Vi snakker de 15 «nærmeste» kompisene. Jeg mistenker at det ble delt bilder han har tatt i skjul også, men har ikke fått dette bekreftet. Gjorde det selvfølgelig slutt Anonymkode: 90884...cba 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #11 Del Skrevet 5 timer siden Har uansett ingenting å bety, så jeg ser ikke problemet med det. Anonymkode: 05fdc...55b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #12 Del Skrevet 5 timer siden Da jeg var ung ble jeg kontaktet av venninnen til kjæresten, som var bekymret og spurte hvordan det gikk med det litt trøblete sexlivet vårt. Da jeg konfronterte kjæresten ble hun dritsur på venninnen, som hadde fortalt det videre. Anonymkode: b5f1a...ddb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 5 timer siden #13 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Jeg har inntrykk av at de fleste kvinner utleverer intime detaljer om kjæreste/sexpartner til venninner. Er dette vanlig? Viser ikke det egentlig liten respekt for kjæresten å dele intime detaljer med andre? Anonymkode: 8e118...df4 Det er mer vanlig enn man skulle tro... Med mindre kjæresten har samtykket til dette så er det ikke greit. Da er det respektløst. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #14 Del Skrevet 5 timer siden Aner ikke hva det er. Jeg er kvinne og gjør det ikke. Ingen av mine venninner har fortalt noe mer intimt om partneren enn at det kan være sextørke i perioder - og det involverer jo begge. Som oftest har det vært i samtaler rundt hvor slitsomt det er med småbarn e.l. Anonymkode: 9354b...f59 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #15 Del Skrevet 4 timer siden Jeg snakker åpent om sex, flaue sykdommer og ting jeg skammer meg over med min beste venninne. Vi utleverer fortsatt ikke sånne typer intime detaljer om kjærestene våre. Jeg kan snakke om hvor frustrert jeg er på grunn av manglende sex lyst for eksempel. Men jeg har aldri nevnt mannens ereksjonsproblemer for eksempel. Anonymkode: b3ffb...502 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #16 Del Skrevet 4 timer siden Mest intime jeg har delt er "fy faen han er så bra i senga! Jeg elsker penisen hans!" Anonymkode: 8d5f4...2d7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #17 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har inntrykk av at de fleste kvinner utleverer intime detaljer om kjæreste/sexpartner til venninner. Er dette vanlig? Viser ikke det egentlig liten respekt for kjæresten å dele intime detaljer med andre? Anonymkode: 8e118...df4 Heldigvis holder ikke kjæresten min på slik, og det er heller ikke vanlig blant hennes venninner. Folk som holder på slik er veldig umodne og med null respekt for partneren Anonymkode: 8dc3b...e0e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #18 Del Skrevet 3 timer siden Snakker ikke om intime detaljer om sexlivet mitt med venninner, kunne aldri falt meg inn. Det er mellom meg og partner, og forventer at han gjør det samme. Anonymkode: 94e87...000 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #19 Del Skrevet 3 timer siden Jeg har hatt fortrolige samtaler om sexlivet med venninner ja. Men ikke når vi har vært flere sammen, kun én til én, fordi jeg har hatt behov for råd, for eksempel at jeg fort får smerter osv. Ellers ville jeg aldri ha utlevert noe direkte privat om han, for eksempel dersom han likte en finger i rumpa. Men jeg ser for meg at jeg kunne ha pratet med en venninne om det dersom han for eksempel fikk problemer med potensen, for råd og støtte. Men ikke noe plenumsgreier, det ville vært under fire øyne. Anonymkode: 5a25d...4a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melus Skrevet 3 timer siden #20 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har inntrykk av at de fleste kvinner utleverer intime detaljer om kjæreste/sexpartner til venninner. Er dette vanlig? Viser ikke det egentlig liten respekt for kjæresten å dele intime detaljer med andre? Anonymkode: 8e118...df4 Håper ikke det er vanlig. Ville aldri gjort det selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå