Gurken Skrevet 3. mars 2006 #2 Skrevet 3. mars 2006 Jeg kjøpte pelle politibil strømpebukse hos H&M. Den er kjempetøff
Gjest Gjest_Frua_* Skrevet 3. mars 2006 #3 Skrevet 3. mars 2006 Hvis jeg skjønner deg riktig så mener du de kjempegode strømpebuksene av merket "Pelle"? Ifølge min lokale butikk er de gått ut av produksjon. Såvidt jeg skjønte var bakgrunnen at produsenten hadde mistet Ulvang som kunde (de gikk over til produksjon i øst-Europa), og da måtte de legge ned. Hvis det var dette du siktet til da.
Gjest *Heidi* gjest nå.. Skrevet 3. mars 2006 #4 Skrevet 3. mars 2006 Hvis jeg skjønner deg riktig så mener du de kjempegode strømpebuksene av merket "Pelle"? Ifølge min lokale butikk er de gått ut av produksjon. Såvidt jeg skjønte var bakgrunnen at produsenten hadde mistet Ulvang som kunde (de gikk over til produksjon i øst-Europa), og da måtte de legge ned. Hvis det var dette du siktet til da. ← Ja det var dette merket, jeg mente.. Har det gått ut? Hvem lokale butikk var du på? Takk:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå