AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #1 Del Skrevet 5 timer siden Jeg opplever det slik, at om jeg ikke sørger for å ta kontakt, om det så er på datingapper eller i virkeligheten. Så blir det ingen kontakt. Så eneste måten jeg ikke kan være singel på, så er det å kontinuerlig ta kontakt med mange forskjellige kvinner. Som kanskje sier ja til mer. Hvordan har dette seg? Opplever alle dette? Selv de i øvre utseende skala? Anonymkode: 421b6...34e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #2 Del Skrevet 5 timer siden Jeg opplever det samme, jeg er kvinne. Ikke at det hjelper noe at jeg tar kontakt da, blir ikke noe napp likevel. Jeg ser ganske normalt søt ut, men har noen kilo for mye, ikke ekstremt. Sprek og blid, og sikter ikke for høyt. Tror bare det generelt er vanskelig..😔 Anonymkode: 062ba...301 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #3 Del Skrevet 4 timer siden Tror det bare er de gamle kjønnsrollene som har satt seg fast. Begge kjønn er usikre i slike situasjoner, og det blir derfor en trygghet for kvinner å holde fast ved det gamle. Er selv i en situasjon nå hvor jeg som sjenert kvinne liker en sjenert mann. Tror kanskje han er hakket verre enn meg akkurat i denne situasjonen, og jeg tror han er interessert, men vet ikke. Jeg er nesten hundre prosent sikker på at han ikke blir å ta det første steget om han faktisk er interessert, men jeg er også såpass sjenert at jeg ikke tar det første steget om jeg ikke får noen klare signaler på at det er det han faktisk vil. Så da skjer det jo med andre ord ingenting... Håpløst. Anonymkode: 17f10...cc6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #4 Del Skrevet 1 time siden Er det overraskende for deg at menn skal ta initiativ hi? Det er helt normalt og slik det har vært i århundrer. Menn sjekker opp damer og varter de opp. Det er ikke rart det ikke blir napp hvis du venter på at damene skal sjekke deg opp. Ut og brus med fjæra og spander et glass vin, så skal du se det skjer ting! Anonymkode: 77e69...dc4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #5 Del Skrevet 1 time siden Jeg har hørt hvordan kvinner latterliggjøres av menn hvis de er for masete eller kontaktsøkende. Er redd for å bli latterliggjort på den måten. Oh hu jenta fra nord, som ikke hadde noe kontroll... spør om du virkelig ville.... Tror det er laget til og med noe dårlige sanger om det. Anonymkode: 7dc62...bbe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #6 Del Skrevet 1 time siden Opplever det samme som kvinne, uten at jeg er på app så kan ikke uttale meg om det stedet. Anonymkode: 51787...44b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #7 Del Skrevet 1 time siden Kvinner er ofte litt feige der. Uansett hvor interresert de er, så skal det mye til før de våger ta initiativ. Hva som er grunnen for de føler det slik er ikke godt å si, men forsonet meg med for lenge siden at det ikke skjer noe uten å ta ansvar selv. Men de få gangene kvinner tør ta første steg, så er det alltid et stort pluss og hyggelig overraskelse Anonymkode: 53796...395 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå