Gå til innhold

Noen som faktisk vet om noen som har vunnet i Lotto?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Tenker da spesielt på supertrekning?:)

Anonymkode: 9b77b...6b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Vet ikke om det var supertrekning, men kjenner en som ble lottomillionær. Tror de var ca 9 mill. Gradert ufør som jobbet deltid i butikk og leide en liten leilighet. Fikk et nytt liv. 

Anonymkode: ffe2e...311

• Liker 4
  • Hjerte 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner to (som jeg vet om). Ene er et familiemedlem og den andre er faren til barndomsvenninne.  

Edit: ikke supertrekning, men ordinær førstepremie i vanlig Lotto.

Endret av Stjertmeis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vet kun om én, og det er maaange år siden. Husker han vant over 1 million, og fikk betalt ned boliglånet (mye lavere boligpriser enn nå)

Anonymkode: a12ba...b4d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kjenner to: fetteren min på 34 vant 12mill i fjor (har fått psykiske problemer siden utbetalingen, vet ikke hvordan det går med han nå), og venninnen min på 36 som vant 2,8. Det beløpet er ikke så høyt, så hun lever normalt men som gjeldsfri 😊

Anonymkode: 904ef...fd7

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har en kusine som er lottomillionær.

Anonymkode: aa682...63c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg også vet om noen som har vunnet førstepremie, men tenkte spesielt på supertrekningen!:) men bare fyr løs om dere vet noen lottomillionær i det hele tatt eller evt noen som har vunnet den 100 000kr premien

ts

Anonymkode: 9b77b...6b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kjenner en som har vunnet 1 million i nabolaget, og 3  lottomillionærer. 1 som har vunnet noen millioner på hest. Men ikke spesifikt supertrekning.

Anonymkode: 47f8e...3e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vet ikke om supertrekning, men mannen vant andrepremie på vanlig lotto for noen år siden. Har en venninne som vant 1 mill på ekstra/extra. 

Anonymkode: 69e6d...d21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

to stykker jeg kjenner har vunnet store summer og er like blakk idag som før de vant, dene ene vant til og med TO GANGER og like fullt er det tomt nå.., 

Anonymkode: 18bcb...e00

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kjenner en som vant premie på rundt 60 000, men siden han spiller system (?) så vant han samme summen x10 eller noe slikt. Så fikk rundt 600 000 kr.

En onkel vant joker.

En hyttenabo vant hele 1.premien og ble grusomt hoven og overlegen 😂

Anonymkode: 9ef4f...79f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vet om ei som vant to millioner. Ei som ikke trengte pengene. Verden er urettferdig!

Anonymkode: 8aee1...0db

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg vet om flere som har vunnet premier, noen som vant "småpremier" på 500-800.000. Og tre andre som har vunnet flere millioner, der den som vant mest vant rundt 16 mill. Likt for alle de tre som vant storpremier er at de alle satt veldig godt i det fra før. 

Hade likt så mye bedre om det var fattige som vant, men de spiller gjerne ikke på lotto i utgangspunktet da😂

Anonymkode: 2fd12...951

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Svigermor vant ca 1 mill i Lotto for mange, mange år siden. Hun tippet med ei venninne, så gevinsten ble delt i to 😛

Anonymkode: 89140...2bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kjenner ikke personlig, men en trygdet i hjembyen vant for ett par år siden... Husker ikke summen, men var godt under 10 millioner, så han valgte å stå fram i avisa. Fikk endelig kjøpt seg hus og bil og tatt med datteren på ferier. Når man ikke har noen verdens ting, går noen millioner fort, så derfor valgte han å stå fram så resten av byen slapp spekulasjoner. 

Anonymkode: 4d006...32b

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fetteren til min mor vant førstepremien i lotto da han knapt var voksen blitt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

En venninne vant 7 mill for over ti år siden. 
Hun er alenemor og satt og regnet på budsjettet som ikke gikk opp rett før lottotrekningen. 

Hun feiret med helt ny bil (hadde bare hatt billige bruktbiler før) og motorsykkel. Hun solgte rekkehuset og kjøpte seg enebolig med utleiedel, men solgte igjen og gikk tilbake til leilighet noen år senere. 

Anonymkode: 4dc14...993

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner kun en som var 60.000 ❤️ Ellers sitter vi alle og håper!

Anonymkode: afef4...8d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner til en fra hjemstedet som vant 400 millioner på eurojackpot. Kjent som en skikkelig rasstapp. Lucky bastard 

Anonymkode: c8eac...51f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner/vet om tre stykker. Den ene har vunnet to ganger (på forskjellige typer spill riktignok).

Jeg har også en nabo som vant i nabolaget en uke jeg selv hadde glemt å oppdatere min egen kupong 🌩️

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...