AnonymBruker Skrevet 20. desember #21 Del Skrevet 20. desember Er han litt androgyn? Anonymkode: 0fe72...ae5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember #22 Del Skrevet 20. desember Jeg syns han er mindre pen. Var kjekk som ung. Anonymkode: 3c029...285 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember #23 Del Skrevet 20. desember AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Er han litt androgyn? Anonymkode: 0fe72...ae5 På ingen måte. Han har en veldig maskulin panne og kjeve. Se på hele hodeskallen hans når han står ved siden av kjærestene sine. Han tar seg veldig godt ut, tatt i betraktning at han nærmer seg førti på de to siste bildene. Anonymkode: 0c207...4e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannabanna Skrevet 20. desember #24 Del Skrevet 20. desember AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Det er ikke snakk om noen liste eller kåring. Anonymkode: 166a6...7bd Hva er det snakk om da? Er jo tydelig på denne tråden at majoriteten av de som svarer ikke synes det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember #25 Del Skrevet 20. desember Hannabanna skrev (2 timer siden): Hva er det snakk om da? Er jo tydelig på denne tråden at majoriteten av de som svarer ikke synes det. De fleste her skriver at han er pen eller kjekk, eller at de kan se at han er det selvom han nødvendigvis ikke er deres type. Det står klart og tydelig i første innlegg at det er snakk om samtaler hvor temaet "attraktiv fyr" har dukket opp. Anonymkode: 166a6...7bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember #26 Del Skrevet 20. desember Han virker så ufin. Han er ikke stygg, men personligheten er ikke min smak. Utsendet er heller ikke min smak, sikkert fordi jeg Assosierer Han negativt. Han er veldig tilgjort og tror han har begått overgrep. Anonymkode: b87f5...cb2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 20. desember #27 Del Skrevet 20. desember Aner ikke hvem fyren er en gang... 😄 Basert på bildene, vil jeg si han er kjekk nok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå