Gå til innhold

1 åring og proteinbar

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tar en ettåring skade av å få et par små biter av en proteinbar? Syk og vil ikke spise særlig, men proteinbaren min vil han ha! 

Anonymkode: 964d5...1e8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva tror du er farlig? La ungen få noen biter om det er det han vil ha

Anonymkode: bc690...dac

Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Hva tror du er farlig? La ungen få noen biter om det er det han vil ha

Anonymkode: bc690...dac

Han fikk! Mer en planlagt. 

Skrevet

Det er vel ofte kunstig søtning i disse som barn under 3 år ikke skal ha, men noen biter er ikke farlig 

Anonymkode: b2f0e...c47

Skrevet

1åringer spiser grus og sand i bhg,plukker gjerne opp sneiper å sutter på de. Mark. 
Tror du barnet tar skade av noen biter proteinbar?

Anonymkode: 73912...5ff

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

1åringer spiser grus og sand i bhg,plukker gjerne opp sneiper å sutter på de. Mark. 

Du forstår at det ikke er bra for 1åringer å spise sneiper sant?

Anonymkode: 74ee2...7a9

Skrevet

Mtp hvor utrolig uggen i magen jeg selv har blitt av ultraprosseserte proteinbarer med kunstig søtning ville jeg ALDRI gitt det til et lite barn. Jeg har spist noen forskjellige i «krisesituasjoner» etter trening og under lange løp og det gir jo så dårlig mage. Hva som helst hadde jo vært bedre, jeg hadde heller gitt ungen min ren melkesjokolade liksom. 

Anonymkode: 46669...9ee

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg forsøker å unngå at han sutter på. Sneiper ute og tar det selvfølgelig fra han om han får tak i det. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Det er ganske farlig å spise sneiper. Og alle 1-åringer spiser ikke grus.

Anonymkode: 37913...57c

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Mtp hvor utrolig uggen i magen jeg selv har blitt av ultraprosseserte proteinbarer med kunstig søtning ville jeg ALDRI gitt det til et lite barn. Jeg har spist noen forskjellige i «krisesituasjoner» etter trening og under lange løp og det gir jo så dårlig mage. Hva som helst hadde jo vært bedre, jeg hadde heller gitt ungen min ren melkesjokolade liksom. 

Anonymkode: 46669...9ee

Jeg har ikke i hus (enda)  og har prøvd med det meste jeg har. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er ganske farlig å spise sneiper. Og alle 1-åringer spiser ikke grus.

Tror du misset poenget.

Anonymkode: 9bf88...f12

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Tar en ettåring skade av å få et par små biter av en proteinbar? Syk og vil ikke spise særlig, men proteinbaren min vil han ha! 

Tror ikke det. Ikke noe verre enn brus eller sjokolade... eller is for den saks skyld. Prøvd is forresten? Veldig god løsning når de ikke vil drikke 

Anonymkode: 04923...2a0

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Tror ikke det. Ikke noe verre enn brus eller sjokolade... eller is for den saks skyld. Prøvd is forresten? Veldig god løsning når de ikke vil drikke 

Anonymkode: 04923...2a0

Nei er stuck hjemme her med ungen og kan ikke ta med en som kaster opp noe sted. Takk for tipset, har bedt mannen om å kjøpe med ❤️

Skrevet

Hvis du fremdeles ammer TS så holder det å amme ekstra, da trenger du ikke gi noe mat :)

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Hvis du fremdeles ammer TS så holder det å amme ekstra, da trenger du ikke gi noe mat :)

Ja han vil egentlig bare henge på puppen, men jeg trodde kanskje han er for stor for bare morsmelk? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...