AnonymBruker Skrevet 20. desember 2024 #1 Skrevet 20. desember 2024 Når dere sier at fastlegen følger opp bra, hva mener dere med det, hva er bra oppfølging? Anonymkode: 579eb...224
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2024 #2 Skrevet 20. desember 2024 for min del at legen lytter til meg som pasient, tar prøver for å utrede når det er behov for det og melder tilbake evt funn/ikke funn, henviser videre om ikke legen har kompetansen som skal til og generelt er "påkoblet" meg som pasient og min situasjon. Anonymkode: e15b1...2a0 1
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2024 #3 Skrevet 20. desember 2024 At de tar kontakt etter blodprøver, ct,rønken osv og lytter. Følger opp prøvesvar Den jeg har nå gjør ikke det, så står på venteliste Anonymkode: 5697d...84e
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2024 #4 Skrevet 20. desember 2024 Han jeg hadde før var flink til å gi meg svar på prøver, følge opp det vi avtalte og henviste der han ikke hadde kompetanse selv. Det var veldig fint, og han var der for meg hver gang jeg trengte det. Jeg var mye syk og han ordnet så hver gang jeg ringte fikk jeg rask time. han sluttet og han jeg har nå er enda mer på oppfølging. Da jeg ble akuttinnlagt på sykehus i fjor ringte han meg hver dag i en uke etter jeg kom hjem. Anonymkode: 23373...7c4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå