Gjest Gjest_Lillemor_* Skrevet 2. mars 2006 #1 Skrevet 2. mars 2006 Noen flere som går å venter på første prøveperiode her? Jeg har bestemt meg for å vente til påske med å prøve. Har forbredt med med å slutte på pilla og begynne å ta folat. Nå er jeg helt syk etter å beynne, flere som har det sånn?
Frida Frosk Skrevet 2. mars 2006 #2 Skrevet 2. mars 2006 Jeg venter jeg også... men mest på mannen at mannen skal bli klar. Vi er blitt enige om å begynne prøvingen til høsten. Frustrerende å vente, men har ventet noen år allerede så gleder meg over at det ikke er så lenge igjen.
Lourdes Skrevet 2. mars 2006 #3 Skrevet 2. mars 2006 Prøv forumet for "prøvere og ufrivillig barnløse". Der finner du nok mange i samme situasjon.
Lillepusen Skrevet 5. mars 2006 #4 Skrevet 5. mars 2006 Jeg og Mannen har endelig bestemt oss for å prøve!!! Skulle egentlig vente til etter studie om tre år++, men har nå kommet fram til at vi skal sette igang nå...! Vi klarte ikke vente... Det har særlig vært Mannen som har vært klar en stund... og jeg sier jo ikke nei, når han kommer med alle de gode grunnene sine da... Påske er jo en fin tid å starte prøvinga da! Masse fri (for mange iallefall), og så blir barnet født tidlig på året, og ikke seint på året... (sånn som vårt blir hvis det klaffer 1.pp). Lykke til med prøving (og snart en liten spire!!! )
Glossy Skrevet 5. mars 2006 #5 Skrevet 5. mars 2006 Jeg og venter og venter.... Håper å begynne i april/mai vi og
Freyja Skrevet 5. mars 2006 #6 Skrevet 5. mars 2006 Dere frustrerte ventere! Kom over til oss andre frustrerte i forumet "Prøvere og ufrivillig barnløse" og del deres frustrasjon og utålmodighet!
Smashing Skrevet 7. mars 2006 #7 Skrevet 7. mars 2006 Jeg melder meg inn i denne klubben. Har ventet i snart 3 år nå. Og endelig har jeg fått mannen min med på tanken. Vi skal begynne å prøve i november desember slik at dersom alt klaffer ved første forsøk, får vi unge på sommeren. Skal jobbe så lærer, så tenker det passer bra i forhold til jobb. Men, det er forferdelig å vente. Jeg har vært klar i 3 år nå. Men, nå er det jo ikke så lenge til da. Ønsker alle dere andre lykke til. Gi beskjed når dere har begynt og om det klaffer..
Calla Skrevet 7. mars 2006 #8 Skrevet 7. mars 2006 Hei dere ventere! Det er bare å ta seg en tur i dagboken til utålmodige babysyke jenter også!!
Arielle Skrevet 12. mars 2006 #9 Skrevet 12. mars 2006 Ikke for å ta fra dere motet altså, men dere bør kanskje forberede dere på at dere ikke blir gravid på prikken når dere venter det. Spesielt dersom dere akkurat slutter på p-piller og diverse. Men for all del, noen blir jo gravid på første forsøk også Sier det bare slik at dere ikke blir skuffet hvis det ikke klaffer på første forsøk. Lykke til
83` Skrevet 12. mars 2006 #10 Skrevet 12. mars 2006 (endret) Har det på akkurat samme måte som deg, bare at jeg må vente helt til høsten!! Er så leeenge, og jeg er babysyk NÅ! Har i grunnen vert det helt siden jeg fikk mitt første barn for ca et år siden, så jeg burde vel klare å holde meg litt til.. Planen er å starte prøvingen i august, men kjenner jeg meg selv rett klarer jeg ikke å holde meg lenger, og starter prøvingen i juni-juli... Selv om det hadde passet best sånn jobbmessig å få barn i mai.. Men synest det er best å begynne prøvingen litt for tidlig enn litt for sent, i tilfelle det skulle ta en stund å bli gravid! Endret 14. mars 2006 av 83`
Gjest Gjest Skrevet 13. mars 2006 #11 Skrevet 13. mars 2006 Kjenner meg godt igjen her ja... vi skal også starte i påska, og er utrolig utålmodig! Er veldig babysyk.... helt dårlig asså... Gleder meg bare så sinnssykt til jeg står der med en positiv graviditetstest... om jeg er så heldig da Lykke til alle sammen!
Smashing Skrevet 15. mars 2006 #12 Skrevet 15. mars 2006 Jeg sluttet på pillen for snart et år siden. Tror det hjelper litt i hvertfall på når vi skal begynne å prøve at jeg har hatt litt pause. Føler meg mye bedre til lags uten pillen også..
Gjest gjesta Skrevet 15. mars 2006 #13 Skrevet 15. mars 2006 Jeg ble gravid før vi begynte å prøve. Vi skulle være forsiktige, men Oopps.. Fikk mensen 40 dager etter pilleslutt..
Gjest Gjest Skrevet 16. mars 2006 #14 Skrevet 16. mars 2006 Jeg ble gravid før vi begynte å prøve. Vi skulle være forsiktige, men Oopps.. Fikk mensen 40 dager etter pilleslutt.. ← Du er så heldig!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå