AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #1 Del Skrevet 5 timer siden Mistenker at samboer har vært utro med venninen min, vi var på nach sammen også var de på badet alene mens jeg satt med samboeren hennes, tenkte ikke nå over det, men når jeg kødda med at han var utro med henne den kvelden ble han helt snål og gikk ifra samtalen! så kom han å kysset meg før han dro på jobb.. Her er det nå muffins eller? Jeg har hatt litt følelsen av det før jeg konfronterte han på «tull». Anonymkode: c8a7f...3b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #2 Del Skrevet 4 timer siden Hvorfor var de på badet alene? Det er jo veldig merkelig.. Magefølelsen vet stort sett alltid. Anonymkode: 62a48...5a9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #3 Del Skrevet 4 timer siden Er venninna di attraktiv? Hvorfor ikke bare være glad på kjærestens vegne om han fikk seg noe nytt? Han er neppe noe mindre glad i deg av den grunn, og det er jo deilig å prøve ny sex. Anonymkode: 01d05...6f0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 33 minutter siden #4 Del Skrevet 33 minutter siden Det har du ikke noe med, slikt er privat. Anonymkode: cceab...276 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå