AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #1 Del Skrevet 12 timer siden 16 og 17 dpo. Føler den burde være sterkere. Tanker? Håper på lite negativitet om testingen. Jeg har behov for å se at de øker bra Anonymkode: 7bece...f58 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #2 Del Skrevet 10 timer siden De ser like ut som mine. Da jeg var 5+0 var teststreken like sterk som kontrollstreken. Fikk en frisk baby. Anonymkode: e48c5...d26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #3 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (29 minutter siden): De ser like ut som mine. Da jeg var 5+0 var teststreken like sterk som kontrollstreken. Fikk en frisk baby. Anonymkode: e48c5...d26 Så bra Anonymkode: 7bece...f58 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #4 Del Skrevet 9 timer siden Negative Anonymkode: 743b4...af2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #5 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Negative Anonymkode: 743b4...af2 I grunn ikke det jeg spurte om Anonymkode: 7bece...f58 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniff76 Skrevet 9 timer siden #6 Del Skrevet 9 timer siden Gratulerer! 🎉 Testene ser veldig bra ut. 👍👍 Tror ikke du skal forvente at teststreken er sterkere enn kontrollstreken på enda noen dager/neste uke. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #7 Del Skrevet 9 timer siden Sniff76 skrev (Akkurat nå): Gratulerer! 🎉 Testene ser veldig bra ut. 👍👍 Tror ikke du skal forvente at teststreken er sterkere enn kontrollstreken på enda noen dager/neste uke. Så godt å høre. Da smører jeg neg ned tålmodighet. Har en digital som jeg venter en ukes tid med for å få 3+. De er så utrolig dyre Anonymkode: 7bece...f58 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå