AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #1 Del Skrevet 9 timer siden Blødde du mye under fødsel? Vet ikke hvorfor men etter første barn har jeg hatt veldig kraftig menstruasjon. Blødde mye med første barn og redd at jeg skal blø mer nå. Hadde det noen sammenheng hos dere? Anonymkode: c578b...e0d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #2 Del Skrevet 5 timer siden Nei, blødde veldig lite når jeg fødte for to mnd siden. Anonymkode: adecf...ef0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #3 Del Skrevet 5 timer siden Nei, blødde veldig lite. Dette har jo ingen sammenheng. Anonymkode: 03b50...058 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #4 Del Skrevet 5 timer siden Nei blødde ekstremt lite etter fødsel. Kunne bruke truseinnlegg etter dag 3.. men vanlig menstrasjon er eget kapitell. Dog har den bedret seg etter fødsel. Anonymkode: 11615...6af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #5 Del Skrevet 2 timer siden Ikke noe mer enn vanlig, men menstruasjonen ble verre for hver graviditet. Anonymkode: 7bed2...0f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå