AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #1 Del Skrevet 6 timer siden Jeg opplever nå med daten, at jeg må liksom ta intertiv til å finne på noe.. han holder til avtaler og er veldig presis og 100% ærlig, men jeg føler jeg avtaler for det meste … han viser jo interesse men sier at jeg må si når jeg har tid for han har alltid tid? Anonymkode: 22700...079 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #2 Del Skrevet 6 timer siden Menn vegrer seg for å ta initiativ fordi SoMe forteller oss at det får mannen til å virke needy. Enten det eller he's just not that into you. Anonymkode: 96c13...37d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #3 Del Skrevet 6 timer siden Det er ikke sikkert han er så veldig interessert. Len deg tilbake og se om han begynner å ta mer initiativ. Anonymkode: f3d6a...e21 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #4 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Det er ikke sikkert han er så veldig interessert. Len deg tilbake og se om han begynner å ta mer initiativ. Anonymkode: f3d6a...e21 Ja får prøve det da Anonymkode: 22700...079 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #5 Del Skrevet 6 timer siden Si du trenger at han tar mer initiativ. Det er dom oftest drepen i et forhold om mannen ikke viser særlig handlekraft. Du kommer til å irritere deg over at neste hviler på di e skuldre, og du vil slutte å synes han er attraktiv, om jeg skal anta noe. Anonymkode: 27445...b03 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #6 Del Skrevet 6 timer siden Håper du klarte å tolke i alt rotet. Sitter å filer negler samtidig som en av hundene dytter i neg for å bli klødd. Anonymkode: 27445...b03 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå