AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #1 Del Skrevet 7 timer siden Hei! Jeg går fast på antidepressiva og har en del uttak igjen på resepten. Nå har jeg fått frikort. Kan jeg hente ut alt på en gang? Anonymkode: 6a6a4...281 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happyflopp Skrevet 7 timer siden #2 Del Skrevet 7 timer siden (endret) AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hei! Jeg går fast på antidepressiva og har en del uttak igjen på resepten. Nå har jeg fått frikort. Kan jeg hente ut alt på en gang? Anonymkode: 6a6a4...281 Tror det er max 3 pakker , men noe usikker . Du kan liksom ikke hente ut ett års forbruk fordi man har frikort .. Det står jo også reit , altså hvor mange ganger du kan hente ut Endret 7 timer siden av Happyflopp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #3 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hei! Jeg går fast på antidepressiva og har en del uttak igjen på resepten. Nå har jeg fått frikort. Kan jeg hente ut alt på en gang? Anonymkode: 6a6a4...281 Du kan bare hente ut medisiner for tre måneder av gangen. Anonymkode: 61660...56b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meowmere Skrevet 6 timer siden #4 Del Skrevet 6 timer siden Du kan hente tre måneders forbruk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninaen Skrevet 6 timer siden #5 Del Skrevet 6 timer siden Og hvis du har hentet ut for mindre enn 3 mnd siden, f.eks for 1 mnd siden, så får du kun for 1 mnd (evt 2 mnd hvis det er 2 mnd siden) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #6 Del Skrevet 6 timer siden Jeg hentet ut en pakke nettopp.,Men legen forskrev ny resept idag slik at jeg kunne hente nye på frikortet.Men da er det vel ikke lov da.. Anonymkode: 6a6a4...281 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #7 Del Skrevet 6 timer siden Hvis det er medisiner du skal gå på til neste år også så "straffer" du deg selv med å gjøre det sånn (hente ut mer enn normalt forbruk). Da tar det jo bare lengre tid å spare opp til frikort neste år. Anonymkode: b8032...1c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #8 Del Skrevet 6 timer siden Meowmere skrev (43 minutter siden): Du kan hente tre måneders forbruk Det stemmer ikke helt. Jeg har frikort. Hentet ut kolesterol og blodtrykksmedisiner i oktober og nå desember "gratis" så nå har jeg medisiner til ut juni 2025. Anonymkode: e0537...d37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå