Gå til innhold

Legen mener jeg ikke skal jobbe før de har lagt en ny plan.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Og det er greit nok det, men de klarer ikke å ordne time til meg før i slutten av februar. 
Dette er sykehuslegen som mener, også skrevet dette til fastlegen. Problemet mitt er at jeg kan ikke være så lenge borte fra jobb igjen. Var det samme fra januar til mars i år, da pga medisiner oh bivirkninger.  
Nå har medisinene sluttet å virke, de mener jeg må ha ro og ikke stress mens jeg står i kø. Jeg er heldig å får det ganske kjapt, vanlig med 6-7 måneder ventetid. Hva gjør man da? Skal man lytte? Hva da med jobben? 
Ja, jeg er syk og akkurat nå kan jeg ikke jobbe jeg ser den: Jeg håper jo jeg kommer meg litt raskt på beina igjen, men er det ikke litt strengt å anbefale ro, hvile og ikke stress i så lang tid? 

Anonymkode: 4b8fb...cf1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Og det er greit nok det, men de klarer ikke å ordne time til meg før i slutten av februar. 
Dette er sykehuslegen som mener, også skrevet dette til fastlegen. Problemet mitt er at jeg kan ikke være så lenge borte fra jobb igjen. Var det samme fra januar til mars i år, da pga medisiner oh bivirkninger.  
Nå har medisinene sluttet å virke, de mener jeg må ha ro og ikke stress mens jeg står i kø. Jeg er heldig å får det ganske kjapt, vanlig med 6-7 måneder ventetid. Hva gjør man da? Skal man lytte? Hva da med jobben? 
Ja, jeg er syk og akkurat nå kan jeg ikke jobbe jeg ser den: Jeg håper jo jeg kommer meg litt raskt på beina igjen, men er det ikke litt strengt å anbefale ro, hvile og ikke stress i så lang tid? 

Vet du eller legen hva so er best for deg og din sykdom? 
Du kan vel ikke lastes for at du er syk? Jobben må nesten innrette seg etter at du er syk. 
Men blir du ikke friskere eller helt frisk så må du se på alternativer til jobb.

Anonymkode: fc457...67a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Du velger selv om du hører på legene. Men spørs om du angrer senere hvis du ikke vil høre.

Anonymkode: 29bf1...95a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Skjønner du blir utålmodig, selvsagt vil su tilbake i rutiner. 

Men jeg tror det er best å lytte til legen. Om det ikke trenger å ta så lang tid, finner du det ut på veien.

Håper det ordner seg 😊

Anonymkode: f44c0...f03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Spør du virkelig Kvinneguiden om dette?
Vi vet intet om din diagnose eller helsetilstand for øvrig. Hvordan tenker du at vi skal kunne bidra med noe utover legen her? 
Er det fotvorte?

Anonymkode: 77245...cb8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...