Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Dere som har bestilt på klær på ASOS: Hvor lang tid tar det før man får klærne? Jeg ser det står at kjolen jeg betilte ble sendt 27 februar......Jeg har tenkt å bruke den 11 mars...

Er det noe håp tror dere?

Har sendt dem 2 mailer, men ikke fått noe svar...

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

når jeg bestiller fra usa kommer det ca 6,7 dager etter at det er sendt fra de,Vis det er noen som er sein er det posten i norge..

Skrevet

Den koster vel sikkert over 200, og da tror jeg nok dessverre ikke at du rekker det. Ikke fordi Asos er så trege, de har brukt mellom en og to uker på levering til meg, og det syns jeg er akseptabelt. Problemet er at pakkene blir liggende i tollen, og det kan ta myyye tid..

Gjest Gjest
Skrevet

Huff!

høres jo ikke oppmuntrende ut....Jeg jobber med import, så får prøve å få tak i sendingsnr igjen. Kanskje jeg kan høre med sjefen om noen tolltips;)

Gjest gjest1
Skrevet

Bortsett fra rundt juletider har jeg alltid fått asos pakkene etter en uke :) Men jeg har alltid handlet på salget og derfor ikke fortollet noe.

Da pakken rundt juletider brukte lang tid fikk jeg svar på mailen jeg sendte dagen derpå. Bestilte meg nye pynteklær i går og gleder meg til neste pakke :sjarmor:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...