AnonymBruker Skrevet 19. desember #1 Del Skrevet 19. desember 🎅🤶🏻 Her får kjæreste parfyme og klær. De eldste barna klær og parfyme/sminke. Minste LEGO, tegne saker. ( mye LEGO da han samler). God Jul💝 Anonymkode: 84166...c1b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember #2 Del Skrevet 19. desember Jeg har kjøpt nintendo switch + mario party til hele familien. Anonymkode: 25785...ae1 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember #3 Del Skrevet 19. desember Kjæresten får foreløpig Tommy hilfiger sko, en boxer me pølse på(tøysegave) , dyr konfekt han har sugglet på, og en genser datter: interaktivitet dukke m litt ekstra klær, bleier, og flaske hvor melken «forsvinner», en av de små barbiene som er lillesøster til barbie, squishmellows bamse, og litt klær. barna til kjæreste får gensre fra polo, og gavekort på kino Anonymkode: 7cb0e...3f9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember #4 Del Skrevet 19. desember Mannen min får nytt kjøkken. Dvs. vi har skiftet kjøkken, og det er gaven vi gir hverandre. Anonymkode: 1092e...cdd 1 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HMK Skrevet 19. desember #5 Del Skrevet 19. desember Mannen får ny dress. Eldste på 29 får sko og klær. Den ene 23-åringen får penger til skolebøker til studier i utlandet. Den andre 23-åringen og samboeren får ny støvsuger og noe til barnerommet til babyen de venter. 21-åringen får 3 brettspill hun ønsket seg. 17-åringen får sminkebord og en fin genser. 13-åringen sminkebord, julekjole og pyjamas. 10-åringen får pusset opp rommet sitt, julekjole og oversized hoodie. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember #6 Del Skrevet 19. desember Mann: apple watch Barn (3 stk): iphone 14, headset, dyne, billett til tusenfryd, klær Anonymkode: f54b9...aac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember #7 Del Skrevet 19. desember Mannen får isfisketelt (Ifish med gulv og regntrekk) Ungene (2 ungdommer) får: Norønna jakke, Airpods, noe sminkegreier, lamper til skrivepultene, sengetøy og nye tursko til begge to Anonymkode: c97df...f66 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember #8 Del Skrevet 19. desember Mann får fotballtrøye, 3 gensere, en bukse, et par bøker voksen sønn: Sengetøy, julepynt, Airfryer Tenåring: knivsett, et par kokebøker, litt klær, en vinylplate. 12 åring: Klær, øredobber, 2 spill til Nintendo, et brettspill Anonymkode: 781ca...d36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember #9 Del Skrevet 19. desember Tur til Maldivene Anonymkode: 8ed47...3a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember #10 Del Skrevet 20. desember Jenta på 18 får konsertbilletter, parfyme og øredobber. Gutten på 17 får tre hoodies og to bøker innen interessefeltet hans. Anonymkode: 1c615...3a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 20. desember #11 Del Skrevet 20. desember (endret) Mannen får billetter til opera, konsertbilletter, billetter til standpunkt, bøker, t-skjorter, brettspill, klær, spa/tur til Gøteborg, gavekort på The Well Min stesønn får en del klær og noen leker. Endret 20. desember av SPOCA Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember #12 Del Skrevet 20. desember Mannen får stekepanne med ripefri bunn og en stillongs. Barn på 11 får hockeykølle, tøfler, diverse tenkenøtter og rubikskubegreier, julegenser og litt div klær. Barn på 8 får en hobbyboks, mandalaklosser, litt klær og pensko Barn på 6 får Lego og litt klær Anonymkode: 57b7c...683 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember #13 Del Skrevet 20. desember Jeg og ektefellen har blitt enige om å ikke gi noe til hverandre, samtidig har vi avtaler med foreldre og søsken om ikke å gi noe. Vi er alle alle voksne og har ikke barn, vi har alt og slekten sørpå har så høye strømregninger og levekostnader at det er meningsløst for dem å drive med gaveutveksling. Overrasker heller kona med smykker, opplevelser og ferier utenom julen. Hverdagen er på mange måter en fest uansett, siden vi spiser det vi har lyst på, kan se nye filmer daglig og har det generelt relativt bra. Anonymkode: 37b38...cfe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember #14 Del Skrevet 20. desember Mann får ps5 Anonymkode: 07b17...040 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember #15 Del Skrevet 20. desember Mannen får en svart pen boblejakke fra Jack & Jones og et hageredskap 🙂 Anonymkode: 51fec...133 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember #16 Del Skrevet 20. desember Kjæresten min får adidas sett med jakke og bukse. Sønnen min får også det, pluss varmedress til atvkjøring. Anonymkode: e21cb...1d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember #17 Del Skrevet 20. desember Klær og sko. Han hater å shoppe og er fargeblind, så han setter pris på at jeg kler han og han liker det jeg finner. Ungene får klær, noe leker og Switch. Anonymkode: 21921...fd0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember #18 Del Skrevet 20. desember Til samboer har jeg kjøpt en pysjamas, tøfler og en massasjepute. Vi bruker igrunnen ikke å kjøpe til hverandre, men siden jeg endelig har litt ekstra god råd i år har jeg lyst 😊 Anonymkode: a8daf...015 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kri.star Skrevet 20. desember #19 Del Skrevet 20. desember Samboer: Telt og nytt Playstation-headset Min datter (21): Får blender, vaffeljern og bøker Datter til samboer (13) får AirPods Pro og ny pult (kjøpt brukt på finn) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember #20 Del Skrevet 20. desember Mannen får kjøretimer for å ta motorsykkellappen av meg☺️ Anonymkode: 0e643...037 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå