Gå til innhold

Inni meg er jeg en person som elsker å være sosial, men får det ikke til?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Vanskelig dette, men jeg var en gang en veldig sosial person. Likevel har det sosiale tappet meg for energi, jeg får ikke energi av det. Når jeg ser serier, filmer, virkeligheten der man reiser med andre, har stadig middager med andre, har store vennegjenger blir jeg litt lei meg. For sånn er det ikke lenger for meg, men skulle med hele mitt hjerte ønske at det var slik. 
Som ung hadde jeg masse venner, og vi gjorde masse. Så fikk jeg barn, så ble jeg syk og nå har jeg fortsatt venner. Ingen stor vennegjeng lenger en venn her og en der. Det å være sosial stjeler så enormt mye energi, da klarer jeg verken jobb eller familielivet. Så jeg er ute i ny og ne, snakker med venner på snap, spiser en lunsj eller tar en kaffe. Har et vennepar som vi i blant reiser en helg bort eller liten sommerferie. Det blir mindre av det også. Drømmer om å kunne være en som fikk energi av å være med venner. Det er ikke mye jeg misunner her livet, men akkurat store vennegjenger, med liv i hagen på sommeren, julebord med venner osv. 

Sykdommer har liksom stjålet dette fra meg, og håper jo en dag at jeg igjen kan være med den sosialesiden av meg. 
Du som også er syk, hvordan er det med venner og det sosiale? 

Anonymkode: 1ac0a...58e

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...