AnonymBruker Skrevet 19. desember #1 Del Skrevet 19. desember Hei! Jeg har kronisk prostatitt. Hatt det i et par år nå og legene sier det ikke er noe å gjøre noe med. Kryper sammen i smerter som kan vare i timesvis. Er det noen med erfaring som har blitt kvitt dette? M - 53 Anonymkode: 7667b...0c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember #2 Del Skrevet 21. desember Mannen min har det samme. Han får smerteanfall som varer 15-30 minutter. Kun varmt vann hjelper. Leger har bedt ham ta kontakt med en gang det skjer, fordi de vil undersøke mens han har vondt. Anfallene kommer utelukkende på kveld og natt, så det rekker han aldri. Ingen annen hjelp å få. Anonymkode: 74027...9f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember #3 Del Skrevet 23. desember AnonymBruker skrev (På 21.12.2024 den 9.34): Mannen min har det samme. Han får smerteanfall som varer 15-30 minutter. Kun varmt vann hjelper. Leger har bedt ham ta kontakt med en gang det skjer, fordi de vil undersøke mens han har vondt. Anfallene kommer utelukkende på kveld og natt, så det rekker han aldri. Ingen annen hjelp å få. Anonymkode: 74027...9f2 Jeg får også ekstreme smerter ved utløsning, gjør han det samme? Anonymkode: 7667b...0c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snillOnkel Skrevet 23. desember #4 Del Skrevet 23. desember Prostatitt betyr vanligivis (bakteriell) infeksjon i prostata. Mange kaller imidlertid kronisk prostata-smertesyndrom ‘kronisk prostatitt’, og slik jeg forstår er det dette du har? Behandling av slikt smertesyndrom er først og fremst prostata-medisinen omnic (tamsulosin) daglig. Brukes dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember #5 Del Skrevet 23. desember Ser du har fått få svar, som kanskje har med at dette i hovedsak er et kvinneforum. Men jeg vil råde deg til å søke til utlandet hvis du ikke får tilstrekkelig hjelp her i Norge. Begynn med å google på engelsk etter informasjon/erfaringer/behandlinger. Vi ligger dessverre litt etter her i Norge både på kvinnesykdommer og mannesykdommer, og flere slike problemer finnes det bedre behandling for i utlandet. Noe av det kan man få dekket. Anonymkode: d6bf2...0e3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. desember #6 Del Skrevet 24. desember snillOnkel skrev (20 timer siden): Prostatitt betyr vanligivis (bakteriell) infeksjon i prostata. Mange kaller imidlertid kronisk prostata-smertesyndrom ‘kronisk prostatitt’, og slik jeg forstår er det dette du har? Behandling av slikt smertesyndrom er først og fremst prostata-medisinen omnic (tamsulosin) daglig. Brukes dette? Korrekt. Og nei jeg får ingen prostata medisin, kun Sheriproct stikkpiller. Anonymkode: 7667b...0c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. desember #7 Del Skrevet 24. desember snillOnkel skrev (På 23.12.2024 den 14.27): Prostatitt betyr vanligivis (bakteriell) infeksjon i prostata. Mange kaller imidlertid kronisk prostata-smertesyndrom ‘kronisk prostatitt’, og slik jeg forstår er det dette du har? Behandling av slikt smertesyndrom er først og fremst prostata-medisinen omnic (tamsulosin) daglig. Brukes dette? Har brukt Omnic uten noe virkning på meg. Anonymkode: 7667b...0c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snillOnkel Skrevet 24. desember #8 Del Skrevet 24. desember Mange leger ville nok forslått en kur med 1 uke daglig omnic + Ibux 400mg x3/dag, deretter omnic daglig i 5 uker. Hvis ikke dette hjelper har dessverre ikke jeg noen råd. Masse Ibux kan imidlertid forårsake magesår, så jeg ville nok forhørt meg med fastlegen før du forsøker kur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå