Gå til innhold

Hvorfor er jeg ikke lykkelig?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Vi er et par i 40 årene med dine/mine barn. Vi har bodd sammen i 2 år nå. Hverdagen har kommet og jeg kjenner meg ikke skikkelig glad og lykkelig. Jeg vet ikke hva som er galt. Mannen er snill, rolig (nesten litt flat),  masserer meg, overrasker meg med gaver, sexen er herlig, han viser og sier han elsker meg. 

Allikevel er jeg ikke lykkelig?

Jeg er så lei hverdagen og A4 livet. Savner å le og tulle og finne på ting. Føler jeg har mistet gløden og latteren og har blitt helt flat om dere skjønner. Jeg var veldig livlig og glad før. Mannen virker fornøyd bare han får mus mens jeg kjenner jeg trenger mer. Men hva? Jeg har jo ingenting å klage på sånn egentlig. Jeg er så oppgitt, lei meg og nesten trist over alt som er. 

En stabil og god hverdag burde være mer enn nok å være takknemlig for. Allikevel er jeg så tom og trist og lite glad. Hva skal jeg gjøre med dette? 

Anonymkode: 64142...cc5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hva gjør du for å ha det gøy da? Hobby? Hvordan er det på jobben? 

Anonymkode: 120cc...bfe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Vi er et par i 40 årene med dine/mine barn. Vi har bodd sammen i 2 år nå. Hverdagen har kommet og jeg kjenner meg ikke skikkelig glad og lykkelig. Jeg vet ikke hva som er galt. Mannen er snill, rolig (nesten litt flat),  masserer meg, overrasker meg med gaver, sexen er herlig, han viser og sier han elsker meg. 

Allikevel er jeg ikke lykkelig?

Jeg er så lei hverdagen og A4 livet. Savner å le og tulle og finne på ting. Føler jeg har mistet gløden og latteren og har blitt helt flat om dere skjønner. Jeg var veldig livlig og glad før. Mannen virker fornøyd bare han får mus mens jeg kjenner jeg trenger mer. Men hva? Jeg har jo ingenting å klage på sånn egentlig. Jeg er så oppgitt, lei meg og nesten trist over alt som er. 

En stabil og god hverdag burde være mer enn nok å være takknemlig for. Allikevel er jeg så tom og trist og lite glad. Hva skal jeg gjøre med dette? 

Anonymkode: 64142...cc5

Jeg tenker umiddelbart start på overgangsalder? Sååå mye som endrer seg i følelseslivet. Det sniker seg umerkelig på.

Anonymkode: ad53e...ef4

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvordan var forholdet med eksen din? Masse drama? Mye følelser på godt og vondt (krangling og lidenskap)? Selv om vi egentlig ikke ønsker det, så blir man vant til slikt, og et godt forhold kan bli kjedelig (ei venninne som opplevde det).

Anonymkode: 4156a...011

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ts, du skriver "Mannen virker fornøyd bare han får mus mens jeg kjenner jeg trenger mer."

Du skriver også: "Mannen er snill, rolig (nesten litt flat),  masserer meg, overrasker meg med gaver, sexen er herlig, han viser og sier han elsker meg."

Du skriver også at hverdagen er "stabil og god".

Så du får og har egentlig veldig mye mer enn bare en mann som "vil ha mus". Den uttalelsen i seg selv er egentlig ganske stygg, når du ser at dere skaper en stabil og god hverdag sammen, og du ser hva han ellers gjør for deg og er god mot deg.

Jeg tenker du bør ta deg en tur til legen, få tatt noen blodprøver (f.eks. D-vitamin, stoffskifte, ev. overgangsalder, annet).

Du virker egentlig mer deprimert enn annet, og både mangel på D-vit., lavt stoffskifte, overgangsalderen m.m. kan gjøre at man blir deprimert.

Så start hos legen, du!

Anonymkode: 68f9f...85e

• Liker 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så finn på ting, tull og le. Verre er det ikke. Du kan ta initiativet. 

Lag deg en liste over diverse dere kan forsøke. Gjør man ting sammen blir det fort prat, tull og latter også er min erfaring. Ikke så viktig hva man gjør egentlig, bare man trår ut av hverdagstralten. Kan til og med være skikkelig mislykket og samtidig være en fantastisk paropplevelse, fordi det blir tull og latter. (Sett gjerne parfloating på den lista. 😉 Floating er helt sikkert deilig det altså, alene.)

Endret av Trolltunge
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Kan du se for deg hverdagen uten han?

Anonymkode: 5c0a5...0de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...