AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #1 Del Skrevet 3 timer siden Jeg synes julen tar livet av meg. Vanligvis har vi det travelt nok med barn. Julen blir enda et lag på toppen. Det er økte forventinger på jobb til leveranser, alle gavene, alle besøkene. Jeg blir ingen bedre versjon av meg selv i alt stresset. Flere som føler på det samme? Tar dere fri før jul? Jeg har ikke bakt så mye som en pepperkake fordi tiden renner bort. Anonymkode: fddb6...71c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #2 Del Skrevet 2 timer siden Senk skuldrene og gjør så godt du kan💕 Jeg sparer alltid litt fri før jul. Et par dager og mye kan bli gjort. Anonymkode: 8cf16...491 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #3 Del Skrevet 2 timer siden Tar ikke fri nei. Men jeg legger lista lav i jula. Bare noen få gaver som jeg gjør meg ferdig med om høsten. Bestiller mat fra Oda, så slipper jeg butikken. Baker kun pepperkaker og setter sammen pepperkakehus med datteren. Vi har alltid en veldig koselig jul uten stress og mas. Det går om man vil 🙂 Anonymkode: 63f1d...9f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #4 Del Skrevet 2 timer siden Samme her. Ingen god følelse. For meg kunne vi avviklet hele jula. Hang opp julelys ute i går. Vi har ikke stjerner i vinduene enda. Men har fått bakt da 😊 Anonymkode: 763b7...686 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå