AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #1 Del Skrevet 3 timer siden Jeg var en tur på akuttmottaket i går pga sterke magesmerter i graviduke 15. Det ble lagt en veneflon i albuekroken som de glemte å fjerne før jeg ble sendt hjem. Jeg hadde selvfølgelig bedt de fjerne den hvis jeg hadde kommet på det, men hadde naturlig nok litt annet å tenke på. Er det vanlig at sånt blir glemt? Anonymkode: 8d0a7...8a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jegerrinne Skrevet 3 timer siden #2 Del Skrevet 3 timer siden Hadde ringt legevakta 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #3 Del Skrevet 3 timer siden Fort gjort, men ikke vanlig, nei. Gjerne send en klage. Anonymkode: a4523...838 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #4 Del Skrevet 2 timer siden Har gjort det selv som sykepleier. Går fort av og til. Om du tar den selv så husk og komprimer godt om det er i albuen(som når du har tatt blodprøve), litt større årer der. Anonymkode: 71edd...cce 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #5 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg var en tur på akuttmottaket i går pga sterke magesmerter i graviduke 15. Det ble lagt en veneflon i albuekroken som de glemte å fjerne før jeg ble sendt hjem. Jeg hadde selvfølgelig bedt de fjerne den hvis jeg hadde kommet på det, men hadde naturlig nok litt annet å tenke på. Er det vanlig at sånt blir glemt? Anonymkode: 8d0a7...8a0 De oppsøker du lege og får fjernet, på nærmeste sted der de gjør slikt. Fra akutten har jeg ikke blitt sendt hjem med veneflon, men fra avdelingene har jeg gått med veneflon både på permisjon og fra poliklinikk. Mye enklere enn å måtte sette medisin på meg selv med Butterfly det samme gjelder ett av barna. Anonymkode: 780ed...c1b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #6 Del Skrevet 2 timer siden Fort gjort at det blir glemt ja selv om det så klart ikke burde skje. Løsne plasteret selv og dra den ut, klem en ren serviett eller lignende over i ett minutt så bør det gå fint👍🏻 Anonymkode: 3128a...183 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #7 Del Skrevet 2 timer siden Bare ta den ut Anonymkode: be780...eac 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #8 Del Skrevet 2 timer siden Fort gjort. Det er bare et lite plastrør. Det skal fjernes før du drar, men feil skjer. Ingen stor greie dette her. Løsne teipen og dra den ut, trykk over med litt papir i ca ett minutt. Du kan ikke gjøre feil. Anonymkode: 9e64a...657 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #9 Del Skrevet 2 timer siden TS her. Fjernet den selv. Mer bekymret for om eldre blir sendt hjem med «ekstrautstyr» og det blir infeksjon el. lurte derfor på om det er vanlig. Anonymkode: 8d0a7...8a0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #10 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (40 minutter siden): TS her. Fjernet den selv. Mer bekymret for om eldre blir sendt hjem med «ekstrautstyr» og det blir infeksjon el. lurte derfor på om det er vanlig. Anonymkode: 8d0a7...8a0 Fint at du fjernet den selv. Det er ikke vanlig. Den skal fjernes med mindre den skal brukes igjen innen kort tid. Anonymkode: 389b1...63e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #11 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Bare ta den ut Anonymkode: be780...eac Samme som jeg tenker. Hadde bare tatt den ut og tenkt at Ja Ja slikt skjer Anonymkode: 7fdba...fd6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #12 Del Skrevet 1 time siden Nei, ikke vanlig, men uhell skjer. Anonymkode: 040db...68c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 57 minutter siden #13 Del Skrevet 57 minutter siden Ikke vanlig, men uhell skjer. Måtte fjerne en på min mormor som ble sendt hjem med PV. Anonymkode: 0754d...766 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå