AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #1 Del Skrevet 3 timer siden Jeg skal delta i en begravelse til en nær familievenn i morgen. Ble 82 år. Er vant med at der Børresen mørke/svarte klær i begravelse, var iallefall det da min farfar døde i 1990. Har tenkt å ha på en svart bukse(ikke jeans), og en plain høyhalset svart genser. Ingen smykker . Høres der greit ut, eller må jeg finne fram penere tøy? Anonymkode: bfc48...dbe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eneri Skrevet 3 timer siden #2 Del Skrevet 3 timer siden Det høres helt fint ut! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogstrolle Skrevet 3 timer siden #3 Del Skrevet 3 timer siden Det høres utmerket ut! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amossa Skrevet 3 timer siden #4 Del Skrevet 3 timer siden Tidligere var det sånn at alle gikk kledd i sort, men den tid er (heldigvis) over. I dag kler man seg som man vil i begravelse. Det viktigste er at man er der. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå