AnonymBruker Skrevet 19. desember 2024 #1 Del Skrevet 19. desember 2024 Jeg skal delta i en begravelse til en nær familievenn i morgen. Ble 82 år. Er vant med at der Børresen mørke/svarte klær i begravelse, var iallefall det da min farfar døde i 1990. Har tenkt å ha på en svart bukse(ikke jeans), og en plain høyhalset svart genser. Ingen smykker . Høres der greit ut, eller må jeg finne fram penere tøy? Anonymkode: bfc48...dbe 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eneri Skrevet 19. desember 2024 #2 Del Skrevet 19. desember 2024 Det høres helt fint ut! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogstrolle Skrevet 19. desember 2024 #3 Del Skrevet 19. desember 2024 Det høres utmerket ut! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amossa Skrevet 19. desember 2024 #4 Del Skrevet 19. desember 2024 Tidligere var det sånn at alle gikk kledd i sort, men den tid er (heldigvis) over. I dag kler man seg som man vil i begravelse. Det viktigste er at man er der. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kryneren Skrevet 2 timer siden #5 Del Skrevet 2 timer siden Ta på deg noe nøytralt og fint, som ikke ser slitt ut. Noe du føler deg vel i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #6 Del Skrevet 1 time siden Kryneren skrev (1 time siden): Ta på deg noe nøytralt og fint, som ikke ser slitt ut. Noe du føler deg vel i. Begravelsen var for 1 mnd siden…. Anonymkode: 97987...eaa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stor pike Skrevet 1 time siden #7 Del Skrevet 1 time siden Amossa skrev (På 19.12.2024 den 21.35): Tidligere var det sånn at alle gikk kledd i sort, men den tid er (heldigvis) over. I dag kler man seg som man vil i begravelse. Det viktigste er at man er der. Helt uenig. Den er overhode ikke over. Heldigvis. Selvsagt er det viktig at man er der, men så lenge ikke andre "instruksjoner" eller ønsker er gitt, kler man seg pent mørkt. Alle burde ha et "begravelsesantrekk" i skapet. De unntakene jeg har vært med på, var da en ung kusine døde. Ut gikk melding om farger og mønstre. Samme da barnet til en venninne døde. Ellers bør man virkelig holde på formene. Og jeg er ikke sååå gammel. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå