Gå til innhold

«Penis er magisk!» - Er du enig med Sigrid Bonde Tusvik?

Rebecca30

Anbefalte innlegg

Jeg er stort sett uenig i det meste fra den kanten, også denne gangen. Jeg synes hun er irriterende, sutrete og veldig lite morsom.

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Fremstår som damage control for flere år med drittslenging mot gutter og menn. For en rar dame.

Anonymkode: 7eb91...5f5

Jeg har tenkt «mannshater» men kanskje det heller er en slags «Tourettes» hvor hun føler for å si oppsiktsvekkende ting for å få oppmerksomhet. Ikke så ulikt andre komikere og rikssynsere?

Anonymkode: ced96...688

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Hun er en gjennomgående falsk kvinne som er full av misandri. Jeg har faktisk aldri møtt en eneste mann som liker henne.

Anonymkode: 233f5...ce1

Buhu jeg er en trist mann på 40+ som ikke tåler at kvinner snakker om menn. Buhu jeg blir så usikker på meg selv når kvinner er bittelitt høylytte. Du vet at andre menn blir flaue av sånne som deg? Mann 30

Anonymkode: dd1aa...7e7

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rebecca30 skrev (13 timer siden):

- Penis er virkelig helt magisk [...]. Hvis en penis kommer inni meg da er det sånn «okei, nå er det kjørt». Penis er en magisk stang som forstyrrer alt i hele universet. Er du ikke enig? For en fantastisk greie. Alle er forskjellige og trykker på de morsomste steder inni deg, forteller komikeren.

https://www.dagbladet.no/kjendis/penis-er-magisk/82407570

Jeg synes det var godt beskrevet. Hva synes dere? Er penis magisk?

Ja, men eneste magiske penis jeg har møtt er kjæresten min sin. Den er sånn som beskrevet der. 

Anonymkode: 4b818...a75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rebecca30 skrev (15 timer siden):

- Penis er virkelig helt magisk [...]. Hvis en penis kommer inni meg da er det sånn «okei, nå er det kjørt». Penis er en magisk stang som forstyrrer alt i hele universet. Er du ikke enig? For en fantastisk greie. Alle er forskjellige og trykker på de morsomste steder inni deg, forteller komikeren.

Følte Bonde Tusvik for å komme med et motinnlegg til alle mannehatergreiene hun har kommet med før? Blir omtrent like troverdig som om Sanna Sarromaa skulle skrevet en bloggpost om hvor fantastiske nordmenn er sammenlignet med finner. 😅

Anonymkode: 329da...017

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg ser ikke på penis som noe magisk.. litt oppskrytt heller😂

Anonymkode: 8c5bd...670

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må i hvert fall føles magisk å ha penisen inni Sigrid Bonde Tusvik..

Anonymkode: ded6d...339

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan si meg enig i det… Penis jeg velger å få se og oppleve, altså partner sin, er herlig og trigger meg bare ved å se bul på buksen. Nesten umulig å ikke gi den oppmerksomhet når den først «melder seg på» samtalen 😅

Men, den er (dessverre for endel sikkert) ikke så magisk at den er interessant fra andre enn partner. Da er den ganske uinteressant og går mer over til irriterende hvis noen absolutt skal prakke den på. Som uinviterte dickpics.

Så magien henger sterkt sammen med eieren av den 😉👌

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rebecca30 skrev (17 timer siden):

Jeg synes det var godt beskrevet. Hva synes dere? Er penis magisk?

Ja, jeg er enig. 

Anonymkode: d7b9a...508

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjønnsorgan er selvsagt gøyale og spesielt penis som gjennomgår synlig forandring.

Men er det helt seriøst noe å skrive om i avisen når man har barn som sikkert kan lese? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan være enig i det til en viss grad, men det er hvem penisen henger fast på som teller. Det kommer an på om han den henger fast i vet hvordan den skal brukes som avgjør om det blir "magisk".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg er enig. 🥰

Mannen må imidlertid være magisk for meg for at penis skal være magisk, men er det tilstede er penis evolusjonens kanskje mest fantastiske prestasjon. ❤️

Det er med andre ord med penis som med magiske tryllestaver generelt. Evnen til den som svinger dem er avgjørende for om resultatet blir ingenting eller å sveve ut i universet og bli til ett med det en stund. At samme redskap, samme form kan gi så ulike resultater er jo magisk i seg selv også. Finnes det noe å sammenligne med angående det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg er enig. Det er ren magi når en mann trenger inn i meg. Det er så vidunderlig at det nærmest blir en ut-av-kroppen opplevelse der jeg ser stjerner og planeter.

Anonymkode: 575b3...bce

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...