AnonymBruker Skrevet 19. desember 2024 #1 Skrevet 19. desember 2024 Jeg kjøper ever clean kattesand til min katt, men den blir jo bare dyrere og dyrere. Surfet rundt på diverse dyrebutikker på nett, og fant en kattesand som har lik design og kaller seg Clever Cat. Det virker som den består av det samme som Ever clean. Har noen erfaring? Anonymkode: 8e681...296 1
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2024 #2 Skrevet 20. desember 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg kjøper ever clean kattesand til min katt, men den blir jo bare dyrere og dyrere. Surfet rundt på diverse dyrebutikker på nett, og fant en kattesand som har lik design og kaller seg Clever Cat. Det virker som den består av det samme som Ever clean. Har noen erfaring? Anonymkode: 8e681...296 Har også sett Clever cat sand på Kiwi, men de solgte Ever clean tidligere også. Ts Anonymkode: 8e681...296
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2024 #3 Skrevet 20. desember 2024 Vær veldig nøye når du renser kattedoen, da trenger du knapt bytte ut all sanden, men bare fyller på ny sand. Har spart MYE på det! Trikset er å ha en god spade som har nok plass til å slippe ren, klumpefri sand igjennom rillene, men ikke sand som har klumpet seg. Anonymkode: 1839f...f22 2
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2024 #4 Skrevet 20. desember 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Vær veldig nøye når du renser kattedoen, da trenger du knapt bytte ut all sanden, men bare fyller på ny sand. Har spart MYE på det! Trikset er å ha en god spade som har nok plass til å slippe ren, klumpefri sand igjennom rillene, men ikke sand som har klumpet seg. Anonymkode: 1839f...f22 Det prøver jeg på Ts Anonymkode: 8e681...296
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2024 #5 Skrevet 20. desember 2024 HÆ😂 jeg har kjøpt på kiwi og har hele tiden trodd jeg har kjøpt "det rette" merke. Føler meg lurt😂 kjøpte på dyrlegen også fant jeg senere ut de solgte på Kiwi og. Men da er det tydeligvis to forskjellige men nesten helt like da. Jeg merket en ørliten forskjell, har alltid lurt på hvorfor den på dyrbutikken var hakket bedre. Men jeg konkluderte det med at den på Kiwi var med lavendel og at det var det som gjorde det, var sikker på det var samme merke. hvilken kattespade anbefaler du, du som kommentert over? Jeg har bare kjøpt på europris. Har ikke andre spader å sammenligne det med. Anonymkode: 187af...4b9
Neket Skrevet 20. desember 2024 #6 Skrevet 20. desember 2024 Den rosa er ubrukelig, den grønne bedre. Den grå ser best ut. Så knekker de, så jeg kjøpte en i metall før jeg kjøpte selvrensende kattedo!
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2024 #7 Skrevet 20. desember 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): HÆ😂 jeg har kjøpt på kiwi og har hele tiden trodd jeg har kjøpt "det rette" merke. Føler meg lurt😂 kjøpte på dyrlegen også fant jeg senere ut de solgte på Kiwi og. Men da er det tydeligvis to forskjellige men nesten helt like da. Jeg merket en ørliten forskjell, har alltid lurt på hvorfor den på dyrbutikken var hakket bedre. Men jeg konkluderte det med at den på Kiwi var med lavendel og at det var det som gjorde det, var sikker på det var samme merke. hvilken kattespade anbefaler du, du som kommentert over? Jeg har bare kjøpt på europris. Har ikke andre spader å sammenligne det med. Anonymkode: 187af...4b9 Tidligere solgte Kiwi Ever clean og så gikk de over til Clever cat i fjor Ts Anonymkode: 8e681...296
Meowmere Skrevet 20. desember 2024 #8 Skrevet 20. desember 2024 Er en del å spare hvis du kjøper på Musti. De har 10kg sekk, og har ofte 20% rabatt hvis du er Musti-venn.
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2024 #9 Skrevet 21. desember 2024 Meowmere skrev (2 timer siden): Er en del å spare hvis du kjøper på Musti. De har 10kg sekk, og har ofte 20% rabatt hvis du er Musti-venn. Jeg regnet ut at kattesanden Clever Cat fra Kiwi koster 21 kr kg/6 L, mens Ever Clean koster 24 kr pr kg/10L Ts Anonymkode: 8e681...296
MzMe Skrevet 21. desember 2024 #10 Skrevet 21. desember 2024 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Jeg regnet ut at kattesanden Clever Cat fra Kiwi koster 21 kr kg/6 L, mens Ever Clean koster 24 kr pr kg/10L Ts Anonymkode: 8e681...296 Clever Cat er dårligere enn Everclean, så skjønner godt at den er billigere.. Ei dårlig etterligning. 2
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2024 #11 Skrevet 21. desember 2024 MzMe skrev (8 timer siden): Clever Cat er dårligere enn Everclean, så skjønner godt at den er billigere.. Ei dårlig etterligning. Enig. Klumpene i Clever Cat løser seg ofte opp og da blir det fort en del grus som er innsauset i urin som jeg ikke får plukket ut med spaden. Må derfor bytte all grusen mye oftere med Clever Cat enn Everclean for ikke det skal lukte. Ikke sånn å forstå at Clever Cat ikke fungerer helt greit som kattegrus, men sammenlignet med Everclean holder det ikke mål. Skal ha øynene åpne etter tilbud. Anonymkode: 636f7...bed 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå