AnonymBruker Skrevet torsdag kl 19:55 #1 Del Skrevet torsdag kl 19:55 Usikker på om det skrives sånn.. Anonymkode: eb61b...d97 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 20:01 #2 Del Skrevet torsdag kl 20:01 Ja, jeg kan squire med riktig stimuli. Med partner må jeg være helt trygg på fyren. Bare skjedd to ganger. Anonymkode: 4bb39...aa8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 20:01 #3 Del Skrevet torsdag kl 20:01 Ja. Når jeg stimuleres «riktig». Jeg vil egentlig si dessverre. Å squirte gir meg absolutt ingen ting. Det blir bare veldig vått etterpå. Det var mannen min som var så giret på det og absolutt ville få meg til å squirte. Han trodde det liksom var en helt egen orgasme eller noe🙈. Etter at jeg squirtet første gang, så skjer det dessverre ofte ganske lett ved stimulering innvendig. Så nå squirter jeg noen ganger selvom det ikke er noe vi prøver på liksom. Når mannen skjønte at det ikke ga meg noe som helst, så mistet det jo gleden og «magien» for han sin del. Anonymkode: 6c19a...fbb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 20:09 #4 Del Skrevet torsdag kl 20:09 Jeg gjør det en sjelden gang, men vil helst unngå det. Det er jo bare søl, og gir meg ingenting. Anonymkode: d7437...c84 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 20:14 #5 Del Skrevet torsdag kl 20:14 Kun skjedd en gang. Vet ikke hvordan det skjedde, men det var ekstra godt. Bryr meg ikke om det, vil heller ikke grise. Men vil jo bli stimulert riktig, den biten er god. Anonymkode: 24e2a...1ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå