AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #1 Del Skrevet 4 timer siden Når man ikke føler seg særlig full, er det greit i sosialt/jobbsammenheng? Føler at jeg har drukket for mye og dummet meg ut, men samtidig ikke. Drikker ikke mye til vanlig. Anonymkode: b4b6a...2a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #2 Del Skrevet 4 timer siden Jeg drikker gjerne en flaske vin til middagen jeg. Alene. Nei jeg er ingen alkoholiker, men om vinen er god, så why not. Anonymkode: a825f...ff5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #3 Del Skrevet 4 timer siden Jeg synes ikke det høres særlig mye ut Anonymkode: 83d59...e00 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #4 Del Skrevet 4 timer siden Det er helt normalt på kveld/i litt mer festlig sammenheng. Jeg drakk det samme i går på en fest på noen timer Anonymkode: bb20d...445 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #5 Del Skrevet 4 timer siden 1 dl vin i timen er ikke mye. Anonymkode: 80749...c08 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå