Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg må ha alt nytt innenfor hudpleie! Jeg sliter ikke med kviser, bare ett par som kan komme mellom øyenbrynene, i pannen eller i kinnene. Men desse kommer ikke så ofte. Jeg har derimot en del talg produksjon på nesen og mellom øyenbrynene, og har en del sorte prikker på nesen. Men jeg flasser en del også. Huden min føles stram etter dusj, så jeg tror den er litt tørr. Jeg tror altså ikke at jeg trenger fett, men fuktighet.

Vet jeg skal kjøpe meg clinique total turnaround, siden jeg elsker denne. Men trenger hjelp til resten. Så hadde vert fint å få litt tips! Jeg tenkte å bestille fra enten LF eller Strawberrynet.

Videoannonse
Annonse
Gjest Jalileh
Skrevet (endret)

Selv så mener jeg at rens og div. ikke har like mye å si for huden som det hudkremen/serumet har.

Kan det være at clinique total turnaround ikke er god for deg? Den er uten olje, og det kan jo være at det er olje du trenger med tanke på tørr hud? :klø:

Mange bruker jo clinique total turnaround mot acne, og det sier du jo at du ikke har så mye av.

Endret av Seniorita_
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg bruker ikke Total turnaround nå, men har gjort det og synst den var veldig god. Synst huden ble så jevn og glatt. Men måtte bruke fuktighetskrem attåt da. Brukte den om natten, følte den peela huden helt forsiktig.

Gjest Jalileh
Skrevet

Aha, ja men da kan det være at den rett og slett har vært for mye for huden din?

Hva med å prøve noe i fra Dermalogica? Dermalogica Skin smoothing cream f.eks? Den er med olje.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...