Gå til innhold

En bitteliten gave til de voksne i bhg. Innafor eller teit?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

det ble spurt om det var teit så da svarte jeg. Du er dårlig til å tippe.

Sa jeg det?

Anonymkode: 4dbbd...57f

Ja.

Anonymkode: fdd0d...6a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja.

Da er du dårlig til å lese.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Da er du dårlig til å lese.

Det er da du som verken klarer å lese det du selv skriver eller det andre skriver. Stiller du dumme spørsmål får du dumme svar tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Har lyst til å gi de fem som jobber i bhg til barnet mitt en oppmerksomhet til jul. Men jeg har lite penger, så økonomien setter begrensinger. Men jeg har billige varer under priskrigen. Dvs at hver ansatt kan få en boks pepperkaker, en pose non-stop og en pose rissjokolade i pakken sin. Men er dette teit? Alle vet jo at det har vært priskrig, og at dette samlet koster 30 kr. Hva synes dere? 

Anonymkode: b4715...750

Jeg ga en fellesgave til de på avdelingen som de kunne kose seg med på pauserommet. Jeg kjøpte en pose twist, skumnisser og Nidar julemarsipan. Alt var på tilbud og det tenker jeg ikke noe over. La det i en fin gavepose og skrev et kort. 

Anonymkode: 4c190...650

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

I vår barnehage kjøper FAU gave til de ansatte fra alle barna 😊 

Anonymkode: 55ba6...18d

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lyst til å gi de fem som jobber i bhg til barnet mitt en oppmerksomhet til jul. Men jeg har lite penger, så økonomien setter begrensinger. Men jeg har billige varer under priskrigen. Dvs at hver ansatt kan få en boks pepperkaker, en pose non-stop og en pose rissjokolade i pakken sin. Men er dette teit? Alle vet jo at det har vært priskrig, og at dette samlet koster 30 kr. Hva synes dere? 

Anonymkode: b4715...750

Hyggelig med oppmerksomhet, men jeg ville kanskje styrt unna de produktene der, som alle vet selges til dumpingpris om dagen. Men det finnes mye litt finere drops og sjokolade for 40-50kr som belgiske trøfler, sånne drops i krukke o.l.  Baker du, kan du også lage en liten pose hjemmelagete småkaker/karameller/marsipan. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Tanken som teller,ikke prisen! ❤️

Anonymkode: fee43...949

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Det holder med en felles pakke med en av hver :) (syns jeg værtfall, som ansatt)

Anonymkode: 89de7...28b

Enig i dette! Men det er veldig koselig å bli tenkt på, og føle seg verdsatt for jobben man gjør. Jeg har aldri tenkt over sum, annet enn når jeg synes det virker litt i overkant. (Ansatt i skole her).

Anonymkode: f8f26...b7f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er da kjempefint at kostnaden holdes nede på en slik oppmerksomhet ❣️  Jeg hadde blitt veldig glad for denne omtanken❤️

Anonymkode: b50f6...0f3

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tidligere pedagog her, veldig koslig tenkt ts og absolutt bra nok ☺️har fått mye forskjellig gjennom åra løper, sjokolade, vannflasker og masse tegninger og kort. Har flere kort jeg har tatt vare på og har en egen vegg i stua med sånt. Har satt spesielt pris på de personlige kortene fra barn /foreldre hvor de har takket for den ekstra innsatsen jeg har gjort, de har følt seg sett. Særlig førskole barn som har skrevet navnet sitt selv osv ❤️🥰

Å gi det du beskriver der til pauserommet /hele avdelingen /barnehagen er og veldig fint. 

Har hatt noen jobber vi ikke har hatt lov ta i mot gave da. Husker en mor snek seg inn i garderoben og la en i skapet mitt likevel 🤭🤭har ikke den vannflasken jeg fikk lenger men det kortet har jeg for det var så personlig og fint handlet om at jeg hadde gjort det året veldig bra for hun og barnet. Barnet endelig sett og fikk hjelpen det trengte❤️🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Det er teit, så la det ligge. De får lønn for å jobbe med barnet ditt.

Kan lett bli kleint, seinere. 

Anonymkode: 9fb92...abf

Merkelig tankegang 

Anonymkode: 6369d...dec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Det er teit! Hva med alle andre som jobber for at livet ditt skal bli enklere?

Butikkpersonalet,søppel menn, bussjåfør,lege osv får DE gave?

Nei , det er ikke teit 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Du må ikke gi til hver enkelt , det kan jo gis til voksne på avd , koselig tanke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Teit. Har de ikke lønnet jobb?

Anonymkode: 4a849...6cb

Å gud bedre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...