AnonymBruker Skrevet 19. desember 2024 #1 Skrevet 19. desember 2024 Assa jeg er nesten forelsket og tenker på han omtrent 24/7, han vil også ha meg. Men grunnet fødsler og arr etter sying så er d ikke fullt like pent der nede. Så redd for å skuffe han og at jeg blir dumpet etter dette:( Hva tenker dere menn om denne problematikken? Jeg tror dessverre jeg er for feig til å gjøre noe, selv om jeg drømmer om at han kan bli the one. Anonymkode: a01eb...a31
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2024 #2 Skrevet 19. desember 2024 Du får bare sy igjen hele greia og aldri ha sex igjen da. Skjønner at du henger deg opp i det, but GIRL, ingen mann vil dumpe deg for DITT SYN på underlivet ditt. Slutt å snakk ned hvordan du ser ut, herregud. Det er usexy. Er 100% sikker på at du ser mye finere ut enn du tror selv. Og OM DU SER SÅ JÆVLIG UT, fix det da. Du taper alt på å ikke ta sjansen med fyren. Anonymkode: bbedf...16a 4 2
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2024 #4 Skrevet 19. desember 2024 Siden du liker han så godt, plis for din egen del, ta sats. Om han er slem mot deg, kast han på dør. Tenk på alle damer som etter fødsler og mer fortsatt har et sexliv. Det vil gå bra, om det så ikke går bra med han også 😊 Da finner du en ny en. Men tenker det blir fint med han her. Anonymkode: 59f0c...61b 1 1
Gjest goodbeforelong Skrevet 19. desember 2024 #5 Skrevet 19. desember 2024 TS. Hvor gammel er du? Om du virkelig er en dame da. Du skriver veldig platt og delvis vulgært. Er det tilfeldige svar på dette forumet som skal definere det?
Tått Skrevet 19. desember 2024 #6 Skrevet 19. desember 2024 Olaug Olsen skrev (10 minutter siden): Enig 1
Even Tuell Skrevet 19. desember 2024 #7 Skrevet 19. desember 2024 Feil og lyter ved andres overser man ofte. Det er sjeldent man faktisk bryr seg så mye at det er en mood killer. Om man tenker noe i det hele tatt så er det "Jaja, sånn er det". ... så hvorfor har man ikke samme holdning ovenfor seg selv? Hvorfor dømmer man seg og sin egen kropp så mye strengere enn andres? Har dere først begynt å like hverandre, har havna i senga og klærne er av ... da skal det egentlig sykt mye til for at noen pakker sammen og går. Du kan nok trygt anta at har han kommet så langt, så vil han gjerne komme litt til (pun intended). Med mindre du ser som en grevling som har havna i jordfreseren er det null å bekymre seg for. Og om du likevel ser ut som en grevling som har havna i jordfreseren, så er det likevel stor sannsynlighet for at det går bra... du må uansett ta steget og hoppe i det. Alternativet er å være single resten av livet. Å leve i evig ensomhet ... basert på en antagelse av at du ikke er bra nok, det er et nokså tynt grunnlag. Du ville ikke anbefalt ei venninne å leve livet sitt sånn, så hvorfor skal du? ... men vær ærlig med deg seg; du ser ikke ut som en grevling som har gått i en jordfreser der nede. 1 1
feliek54 Skrevet 25. desember 2024 #8 Skrevet 25. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 19.12.2024 den 18.56): Assa jeg er nesten forelsket og tenker på han omtrent 24/7, han vil også ha meg. Men grunnet fødsler og arr etter sying så er d ikke fullt like pent der nede. Så redd for å skuffe han og at jeg blir dumpet etter dette:( Hva tenker dere menn om denne problematikken? Jeg tror dessverre jeg er for feig til å gjøre noe, selv om jeg drømmer om at han kan bli the one. Anonymkode: a01eb...a31 Det skal du ikke tenke. Er ikke viktig, men det er mye mer annet som er viktig for en mann.
Phitta Phjong Skrevet 25. desember 2024 #9 Skrevet 25. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 19.12.2024 den 18.56): Assa jeg er nesten forelsket og tenker på han omtrent 24/7, han vil også ha meg. Men grunnet fødsler og arr etter sying så er d ikke fullt like pent der nede. Så redd for å skuffe han og at jeg blir dumpet etter dette:( Hva tenker dere menn om denne problematikken? Jeg tror dessverre jeg er for feig til å gjøre noe, selv om jeg drømmer om at han kan bli the one. Anonymkode: a01eb...a31 Demp lyset.
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2024 #10 Skrevet 25. desember 2024 Enten bryr han seg ikke, ellers er han ikke verdt å beholde. Jeg bryr meg veldig lite om slikt. Uansett, hva har du å tape? Er han en dritt, dump ham, hvis ikke kan du få det du ønsker deg. Anonymkode: 04c7b...29d
G1987 Skrevet 25. desember 2024 #11 Skrevet 25. desember 2024 Altså, utseendet på selve musa betyr fryktelig lite! Frisyre/behåring og smak betyr en del, men det viktigste er hvordan DU er og oppfører deg. Kan du ri, krummer du ryggen opp eller ned i doggy, LIKER du å suge(dersom det er noe han liker..) osvosv er det som betyr noe. Det skal være rimelig skakkjørt der nede før det er utseendet som gjør at det ikke er aktuelt, av di 50+ jeg har hatt har samtlige bestått det visuelle med glans! Tror du gjør lurt i å la være å tenke/bekymre deg sånn, og heller slipp deg løs å gi deg hen, og la han få oppleve deg og hva du har å by på!
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2024 #12 Skrevet 25. desember 2024 Alle er forskjellige, også nedenfor navlen 💕 Jeg ville syntes det var en veldig rar ting om noen droppet deg på grunn av utseende der. Da ervhsn ikker verd å satse på i såfall Anonymkode: c32cf...525
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå