AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #1 Del Skrevet 6 timer siden Er sånn i tvil om hva som er vanlig/forventet.. Han fylte nylig år også, rund dag. Vi møtes kun for sex ca en gang pr måned og har gjort det et års tid. Vi begynner å bli glad i hverandre også, men hva gjør dere andre med gaver? Anonymkode: 7da52...b1e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #2 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Er sånn i tvil om hva som er vanlig/forventet.. Han fylte nylig år også, rund dag. Vi møtes kun for sex ca en gang pr måned og har gjort det et års tid. Vi begynner å bli glad i hverandre også, men hva gjør dere andre med gaver? Anonymkode: 7da52...b1e Nei! Anonymkode: 90cfc...847 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #3 Del Skrevet 6 timer siden Hatt samme ff i seks år nå, gir hverandre noe smått til jul og bursdag men ikke store greiene. Vi har et veldig avklart forhold til hverandre, så blir ikke grenseoverskridende. Anonymkode: 54d25...090 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #4 Del Skrevet 5 timer siden Nei. Vi har ingen kontakt eller relasjon utover da vi møtes for å ha sex/avtaler å møtes. Har hverandre ikke på sosiale medier som snap, insta osv heller. Anonymkode: b6fd9...17e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #5 Del Skrevet 5 timer siden Vi gjorde det, gav både til bursdag og jul, men ikke store greier, siden han måtte være diskret🫢 Anonymkode: 65185...20f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lh45 Skrevet 5 timer siden #6 Del Skrevet 5 timer siden Jeg pleide å ha med meg en blomsterbukett og en flaske rødvin hver gang jeg besøkte min elskerinne. En tidligere elskerinne som bor i en annen landsdel får julekort 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #7 Del Skrevet 5 timer siden Nei Anonymkode: 683de...ff1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #8 Del Skrevet 3 timer siden Selvsagt!! Men vi er gode venner. Gave i forbindelse med bursdag/jul har ingenting med sex relasjonen vår å gjøre. Hva som er riktig eller forventet i DIN RELASJON er vanskelig for oss helt totalt ukjente å vite. Anonymkode: 31d8e...ed2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #9 Del Skrevet 1 time siden Fikk faktisk bursdagsgave fra elskeren i år. Han mente at siden vi har kjent hverandre så lenge så fortjente jeg en liten oppmerksomhet. Tenker å gjengjelde det når han fyller år ☺️ Anonymkode: 01ce8...e43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå