AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #1 Del Skrevet 5 timer siden Helt ærlig. Om dere jobbet med en singel kvinne,kjemien var topp og hun er slående vakker. Praten flyter lett og du syns hun virker spennende og morsom. Er dette noe dere fantaserer om,og leker med tanken på å dumpe dama å prøve med denne andre dama? Eller er dere knyttet til familie no matter what? Anonymkode: c1630...2d1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #2 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er dette noe dere fantaserer om,og leker med tanken på å dumpe dama å prøve med denne andre dama? Nei. Hvis man ikke tåler å omgåes andre kvinner uten å fantasere om kvinnene og komme på tanken om å dumpe dama, så elsker man ikke dama man har. Og jeg elsker dama. Anonymkode: 9767b...369 3 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #3 Del Skrevet 5 timer siden Virker litt søkt… Vet den dama om at du liker henne? Og hva med henne, er det typ gjensidig? Hvor langt har du dratt det her? Anonymkode: 2bc12...c62 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #4 Del Skrevet 5 timer siden Feil spørsmål. Ingen går fra kone og barn uten å ha testet ut emnet først. En mann vil ha denne kvinnen på si. En mann er for feig til å gå fra kone og barn for en annen kvinne, spesielt uprøvd. En kvinne kunne gjort det. Anonymkode: e3c28...d5e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #5 Del Skrevet 5 timer siden Nei, Er nå i slutten av 40-årene og faller ikke for slikt lenger. Tiltrekning er vanlig og forbipasserende. Da jeg var 35 kunne jeg fantasere litt mer om kvinner jeg traff, men gikk aldri over streken. Er skilt en gang allerede (av helt andre årsaker) og det siste jeg ønsker er å begynne på nytt enda en gang. Anonymkode: edb3e...054 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #6 Del Skrevet 3 timer siden Nei så klart ikke. Forholder meg til en kvinne på samme måte som en mann. Absolutt null interesse for noen andre enn kona. Kunne gått inn på en "objektiv" flott kvinne naken på jobb, ville ikke brydd med noe mer enn en å se en mann naken i garderoben på gymmen Anonymkode: 6b3dc...31a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #7 Del Skrevet 1 time siden Nei, overhodet ikke. Jeg elsker hun jeg deler livet med, og jeg hverken vurderer eller er det minste fristet til å dumpe henne og forfølge en eller annen dame som nok hadde vært interessant for meg i et univers der jeg ikke var etablert med hun jeg vil dele livet med. Jeg har et par ganger møtt kvinner (og da gjerne i jobbsammenheng) av den typen du beskriver. Da har tanken min gått til to single kompiser av meg, og at de kanskje kunne vært en aktuell match. Anonymkode: 33be1...40b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 minutter siden #8 Del Skrevet 22 minutter siden Nei, vi leker ikke med tanken om å dumpe dama. Men vi knuller gjerne hun single kollegaen om hun er digg. Anonymkode: 2a73a...0b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå