AnonymBruker Skrevet lørdag kl 20:55 #41 Del Skrevet lørdag kl 20:55 AnonymBruker skrev (På 19.12.2024 den 18.07): Få litt verdighet, kvinner, og ikke la dere hersje rundt som sexdukker for menn som gjør hva de vil med dere. Anonymkode: 66033...202 Hva er egentlig problemet? Hun har jo åpenbart lyst på han og det virker som det i minst like stor grad vil være han som er hennes sexdukke. Anonymkode: a2a0c...773 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stor pike Skrevet lørdag kl 20:57 #42 Del Skrevet lørdag kl 20:57 AnonymBruker skrev (På 19.12.2024 den 20.48): Om det er en ansatt som hun betaler er det vel derfor? Om hun var den som sa hun ville knulle han, uten at han hadde gjort det, har det vært henne det sto på. Anonymkode: 47c62...b00 De fleste pt- er vel selvstendig næringsdrivende og ikke ansatte. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 21:00 #43 Del Skrevet lørdag kl 21:00 AnonymBruker skrev (På 19.12.2024 den 19.16): Vi lever i et skrudd samfunn når seksuell trakassering kan bli ansett som kompliment og bekreftelse. Det han hvertfall ikke er opptatt av er profesjonalitet og respekt for kundene sine - eller grunnleggende sosiale evner. Anonymkode: 49c65...465 Men er det seksuell trakassering? Det kan du faktisk ikke påstå uten å kjenne konteksten og forholdet de to i mellom. Det er heller ikke forbudt å ha sex eller flørte i et kunde/leverandørforhold, jeg vil tvert imot si at det er langt mer uproblematisk enn f.eks. sex med en kollega. Profesjonelt er det i utgangspunktet ikke, det er jeg enig i, men dette virker ikke som trakassering (og jeg har håndtert min «fair share» av trakasseringssaker i arbeidslivet). Anonymkode: a2a0c...773 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå