Gå til innhold

PT sa han ville knulle meg! Er de ekstremt opptatt av at dama er veltrent.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Du burde melde PTen til senteret, det er en type overgrep. Litt som lærer som puler elever på videregående.

Anonymkode: cd21a...5f8

Det er to helt vesentlige forskjeller her:
- Elever på videregående er unge og uerfarne. TS virker ikke å være det.
- En lærer er både i et maktforhold og et tillittsforhold ovenfor elevene. TS er ikke avhenging eller i et tillitsforhold ovenfor PTen.

Det er viktig å ikke dra sammenligninger for langt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Syns det er svært uprofesjonelt og åpenbart bruker han stillingen sin til å skaffe seg sexuell omgang. 

Hvorfor skal det være greit? Om du betaler han, det er bare direkte forkastelig. Hva om du ikke likte det? Da har du betalt for å bli trakkasert.

Men du kan sikkert ligge med han ja, regner med han syns du er fin nok. Regner med han ligger med mange varierte damer og har en endeløs liste med ligg som har betalt han.

Anonymkode: 47c62...b00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Syns det er svært uprofesjonelt og åpenbart bruker han stillingen sin til å skaffe seg sexuell omgang. 

Hvorfor skal det være greit? Om du betaler han, det er bare direkte forkastelig. Hva om du ikke likte det? Da har du betalt for å bli trakkasert.

Men du kan sikkert ligge med han ja, regner med han syns du er fin nok. Regner med han ligger med mange varierte damer og har en endeløs liste med ligg som har betalt han.

Om det bare er en random pt, å du ikke er kunde. Han liker deg sikkert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg trener mye da, men er usikker på om jeg er bra nok for han. Han er ekstremt godt trent og sinnsykt deilig. Kan sikkert knulle alle unge jenter han ønsker. Hva tror dere?

Anonymkode: 4900b...1a9

Vi tippe en slik PT har eldre kvinner som langt enklere "mål". I øynene til unge vil han fort framstå som en gamlis, selv om han ikke nødvendigvis er gammel. For kvinner som er eldre enn han, vil han nok heller fremstå som en attraktiv og viril unghingst.

Tenk middelaldrene og eldre menn drømmer om ei ung ei på 20 ... bare bytt om kjønnene. Kvinne 40-50, nyskilt, på jakt etter oppmerksomet og bekrefreftelse på at hun "fortsatt har det", ønsker å leve livet og slå ut håret. Klart det skal pules hvis anledningen byr seg 😛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Hvorfor er det treneren som får så mye tyn her? Det er ts her som bare er ute etter kroppen til denne PT-en. Den eneste grunnen til at hun vil ha sex med ham er at han er "ekstremt godt trent og sinnsykt deilig". 

Anonymkode: aa99b...a65

Tja. Tror det har noe å si at han er litt sjef også. Damer blir raskt våte i trusa av menn som sjefer rundt. 

Anonymkode: 7331a...c2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvorfor er det treneren som får så mye tyn her? Det er ts her som bare er ute etter kroppen til denne PT-en. Den eneste grunnen til at hun vil ha sex med ham er at han er "ekstremt godt trent og sinnsykt deilig". 

Anonymkode: aa99b...a65

Om det er en ansatt som hun betaler er det vel derfor? 

Om hun var den som sa hun ville knulle han, uten at han hadde gjort det, har det vært henne det sto på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Even Tuell skrev (2 timer siden):

Hva så om han holder på med andre damer i øst og vest? Så lenge hun bare er ute etter sex selv spiller det vel liten rolle. Da er det vel så mye hun som bruker han, som han bruker henne.

Husk kondom og ha det gøy.

Det er fortsatt patetisk. Hadde en PT sagt noe slikt til meg, så ville jeg tenkt hun var psykisk syk uten sosiale antenner 

Anonymkode: 71d67...8e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Det er fortsatt patetisk. Hadde en PT sagt noe slikt til meg, så ville jeg tenkt hun var psykisk syk uten sosiale antenner 

Anonymkode: 71d67...8e7

Han har vel forstått av TS sikler etter ham.

TS kommer til å ligge hver kveld å tenke på dette tilbudet helt til de har sex. Garantert.

Anonymkode: 8fabf...ef6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Unge jenter??? Er du klar over hva du skriver??? 

Anonymkode: a9a40...089

Hva er galt med unge jenter? 16-23 er prima alder

Anonymkode: cb53a...ea1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Even Tuell skrev (2 timer siden):

TS er ikke avhenging eller i et tillitsforhold ovenfor PTen.

Det kan ha vært vanskelig for TS å starte (og fortsette) med trening. Etter mange nedturer kan funn av riktig PT være en vesentlig del av TS sin motivasjon til å trene.

Uten PTen kan TS være i fare for å slutte med trening og gå tilbake til dårligere spisevaner, fedme, et negativt selvbilde, og depresjon.

TS kan også ha delt fortrolige ting til PT. Som hva hun er usikker med ift kropp, eller kanskje at hun sliter med spiseforstyrrelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...