AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #1 Del Skrevet 2 timer siden Jeg trener mye da, men er usikker på om jeg er bra nok for han. Han er ekstremt godt trent og sinnsykt deilig. Kan sikkert knulle alle unge jenter han ønsker. Hva tror dere? Anonymkode: 4900b...1a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #2 Del Skrevet 2 timer siden Du er åpenbart bra nok for en runde sex i hvert fall, ifølge det han sa til deg rett ut. Men jeg ville ikke uten videre tenkt at han har planer om noe forhold... ikke fra en fyr som sier sånt, nei. Anonymkode: 4b7e7...fca 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #3 Del Skrevet 2 timer siden Du er ikke den første, og blir ikke den siste. Anonymkode: 1a0d5...3ea 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #4 Del Skrevet 2 timer siden Jeg tenker at du bør skaffe deg et liv. Anonymkode: 2c0bb...6e5 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #5 Del Skrevet 2 timer siden "Knulle alle unge jenter han ønsker"? Hvor gammel er han egentlig? Og hvor gammel er DU? Høres litt ekkelt ut, dette.. Anonymkode: 600f1...236 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #6 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Jeg tenker at du bør skaffe deg et liv. Anonymkode: 2c0bb...6e5 Og PT bør få seg en annen jobb. Han bekrefter alles fordommer. Anonymkode: 7331a...c2d 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #7 Del Skrevet 1 time siden Unge jenter??? Er du klar over hva du skriver??? Anonymkode: a9a40...089 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #8 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Og PT bør få seg en annen jobb. Han bekrefter alles fordommer. Anonymkode: 7331a...c2d Han har jo åpenbart drømmejobben. TS: husk kondom. Mye gonore rundt forbi nå. Anonymkode: 331c5...363 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #9 Del Skrevet 1 time siden Jeg hadde sex med min pt, og det var en fin greie. Vi hadde en god tone når vi trente og knulla litt etterpå. Hvis du har lyst, hvorfor ikke 🤷♀️ Anonymkode: b1b0c...e48 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #10 Del Skrevet 1 time siden Må du ikke ende opp som en av mange som har hunge fast i snoppen hans. Få litt verdighet, kvinner, og ikke la dere hersje rundt som sexdukker for menn som gjør hva de vil med dere. Anonymkode: 66033...202 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #11 Del Skrevet 1 time siden Patetisk. Du skjønner vel han holder på sånn med haugevis av damer 😅 Fatter ikke at en slik type kan være attraktiv på noen som helst måte Anonymkode: 71d67...8e7 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #12 Del Skrevet 1 time siden Kanskje når dere møtes har han mage. Har skjedd med samtlige kropper jeg har møtt på apper. Alle er liksom 40 Kg+ kraftigere enn i bilder. Anonymkode: 0716c...4f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #13 Del Skrevet 1 time siden Du burde melde PTen til senteret, det er en type overgrep. Litt som lærer som puler elever på videregående. Anonymkode: cd21a...5f8 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
goodbeforelong Skrevet 1 time siden #14 Del Skrevet 1 time siden Hvilken relevans har det hvem han kan ha sex med? Nå snakker vi om deg. Hvem han kan få eller ikke er vel en annen sak? Hva legger du i bra nok for han? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
goodbeforelong Skrevet 1 time siden #15 Del Skrevet 1 time siden (endret) AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du burde melde PTen til senteret, det er en type overgrep. Litt som lærer som puler elever på videregående. Anonymkode: cd21a...5f8 Nå drar du det litt langt. Denne historien har for få detaljer til at du kan trekke det koret. Eller kan, selvfølgelig kan du mene det. Lov å bomme så mye man vil 😉 Endret 1 time siden av goodbeforelong . 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 42 minutter siden #16 Del Skrevet 42 minutter siden Jeg fikk også den kommentaren fra min PT, men jeg er smell feit. Anonymkode: 3376d...750 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 39 minutter siden #17 Del Skrevet 39 minutter siden Vi lever i et skrudd samfunn når seksuell trakassering kan bli ansett som kompliment og bekreftelse. Det han hvertfall ikke er opptatt av er profesjonalitet og respekt for kundene sine - eller grunnleggende sosiale evner. Anonymkode: 49c65...465 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 minutter siden #18 Del Skrevet 14 minutter siden Hvorfor er det treneren som får så mye tyn her? Det er ts her som bare er ute etter kroppen til denne PT-en. Den eneste grunnen til at hun vil ha sex med ham er at han er "ekstremt godt trent og sinnsykt deilig". Anonymkode: aa99b...a65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå