AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #1 Del Skrevet 2 timer siden Kan man si lykke til? Anonymkode: eb4ce...10a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #2 Del Skrevet 2 timer siden Nei! Heller « så trist». Anonymkode: 73b0a...e53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jegerrinne Skrevet 2 timer siden #3 Del Skrevet 2 timer siden I hvertfall ikke lykke til, det syns jeg er respekt løst Her sier en ofte : så trist og kondolerer 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #4 Del Skrevet 2 timer siden Kos deg Anonymkode: 81f43...2b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #5 Del Skrevet 2 timer siden Nettopp vært i to begravelser. De rundt kondulerte og sa så trist. Anonymkode: bab8e...7fd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #6 Del Skrevet 2 timer siden Spørs på sammenheng. Feks hvis du forsøker å avtale møte med en kollega en dag og kollegaen sier "jeg kan ikke tirsdag for da skal jeg i begravelse", så vil jeg mene at man ikke kommenterer, men heller snakker videre om en annen dag som kan passe. Hvis det gjelder en venn, så er det naturlig å spørre "til hvem, var det noen nære?" og deretter sier man trist/kondolerer ut fra informasjonen man får. Det er jo flere som er i begravelse som er ganske perifere bekjente til den avdøde, kanskje er man der som støtte til noen som var nærmere også. Anonymkode: fa40d...0dd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #7 Del Skrevet 2 timer siden "Åh, uff... Kondolerer. Var dere nære?" Anonymkode: 6fd89...3cd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #8 Del Skrevet 2 timer siden Venn eller tilsvarende; "Kondolerer, kan jeg spørre hvem det er?" "Er det noe jeg kan gjøre for deg?" Mer perifert, som at frisør avlyser time, kunden ikke kan møte deg likevel; "Kondolerer så mye". Anonymkode: cf427...c16 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 1 time siden #9 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Kos deg Anonymkode: 81f43...2b2 Dette er et sorgforum, og ikke et sted man skal være vittig på andres bekostning! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå