AnonymBruker Skrevet 19. desember 2024 #1 Del Skrevet 19. desember 2024 Kan man si lykke til? Anonymkode: eb4ce...10a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2024 #2 Del Skrevet 19. desember 2024 Nei! Heller « så trist». Anonymkode: 73b0a...e53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jegerrinne Skrevet 19. desember 2024 #3 Del Skrevet 19. desember 2024 I hvertfall ikke lykke til, det syns jeg er respekt løst Her sier en ofte : så trist og kondolerer 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2024 #4 Del Skrevet 19. desember 2024 Kos deg Anonymkode: 81f43...2b2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2024 #5 Del Skrevet 19. desember 2024 Nettopp vært i to begravelser. De rundt kondulerte og sa så trist. Anonymkode: bab8e...7fd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2024 #6 Del Skrevet 19. desember 2024 Spørs på sammenheng. Feks hvis du forsøker å avtale møte med en kollega en dag og kollegaen sier "jeg kan ikke tirsdag for da skal jeg i begravelse", så vil jeg mene at man ikke kommenterer, men heller snakker videre om en annen dag som kan passe. Hvis det gjelder en venn, så er det naturlig å spørre "til hvem, var det noen nære?" og deretter sier man trist/kondolerer ut fra informasjonen man får. Det er jo flere som er i begravelse som er ganske perifere bekjente til den avdøde, kanskje er man der som støtte til noen som var nærmere også. Anonymkode: fa40d...0dd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2024 #7 Del Skrevet 19. desember 2024 "Åh, uff... Kondolerer. Var dere nære?" Anonymkode: 6fd89...3cd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2024 #8 Del Skrevet 19. desember 2024 Venn eller tilsvarende; "Kondolerer, kan jeg spørre hvem det er?" "Er det noe jeg kan gjøre for deg?" Mer perifert, som at frisør avlyser time, kunden ikke kan møte deg likevel; "Kondolerer så mye". Anonymkode: cf427...c16 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 19. desember 2024 #9 Del Skrevet 19. desember 2024 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Kos deg Anonymkode: 81f43...2b2 Dette er et sorgforum, og ikke et sted man skal være vittig på andres bekostning! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 24. desember 2024 #10 Del Skrevet 24. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 19.12.2024 den 17.13): Kan man si lykke til? Anonymkode: eb4ce...10a Du skal ikke ikke si det. Du kan spørre hvem det er som er død, hvis ikke den du snakker med nevner det selv. Svarer vedkommende at det er en i familien/svigerfamilien, kan du kondolere. Ellers trenger du vel ikke si så mye mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar #11 Del Skrevet 9. januar Kommer alt an på tilknyttingen til den avdøde. Anonymkode: 3e30a...973 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå