AnonymBruker Skrevet 28. desember 2025 #21 Skrevet 28. desember 2025 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): De på bildet er ikke gutter. Men det finnes nok av dem, så en mann bør være på vakt. Her er et knippe ladyboys: Anonymkode: 863a9...6a6 Bare en tanke. Må da være en fordel med ladyboy? De tenker som menn, men ser ut som damer. Anonymkode: 77444...405 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2025 #22 Skrevet 28. desember 2025 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Bare en tanke. Må da være en fordel med ladyboy? De tenker som menn, men ser ut som damer. Anonymkode: 77444...405 Hver sin smak. Kommer man nært nok og ser etter detaljer vil man se at de er menn. Kjevepartiet, skuldrene, knærne og huden avslører ofte at de er menn. Anonymkode: 863a9...6a6 3
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2025 #23 Skrevet 28. desember 2025 Hvis du ikke er så populær på datingmarkedet i Norge og målet er å få oppmerksomhet i Thailand og utnytte fattige kvinner som ikke har annen utvei enn prositusjon så er vel det det rette stedet å dra Anonymkode: 9b185...f1a 2 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2025 #24 Skrevet 28. desember 2025 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Bare en tanke. Må da være en fordel med ladyboy? De tenker som menn, men ser ut som damer. Anonymkode: 77444...405 Du kan jo prøve å si det der til transkvinner i Norge, at de tenker som menn, men ser ut som damer. Emma Ellingsen for eksempel hadde garantert tenkt du var ikke god. Anonymkode: fe027...f09 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2025 #25 Skrevet 28. desember 2025 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Tror heller de er gutter Anonymkode: f95f6...04a Ikke noe bedre det. Jævlig mye menneskehandel der og utnyttelse av unge jenter og gutter. Prostitusjon fordi de ikke finner annet å leve av. Forferdelige greier. Og dette nyter vestlige, ekle, gamle menn som ikke får seg dame i hjemlandet sitt seg av. Fy faen! Anonymkode: dbbfc...629 1 1
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2025 #26 Skrevet 30. desember 2025 Det er så ufattelig ekkelt med menn som får seg til å betale for sex. Kjøpe fattige stakkarer og utnytte dem seksuelt. De vil bare overleve. Du som norsk mann vil bare pule en stund, og tenker ikke på hva du gjør med et fattig, undertrykt menneske. For jævlig. Jeg hadde aldri befattet meg med en mann som røper at han har vært i Thailand i det hele tatt. Spesielt ikke om det var en "guttetur". Da vet vi jo hva som har foregått, uansett hva de sier. Anonymkode: 27dac...87b 1 1
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2025 #27 Skrevet 30. desember 2025 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det er så ufattelig ekkelt med menn som får seg til å betale for sex. Kjøpe fattige stakkarer og utnytte dem seksuelt. De vil bare overleve. Du som norsk mann vil bare pule en stund, og tenker ikke på hva du gjør med et fattig, undertrykt menneske. For jævlig. Jeg hadde aldri befattet meg med en mann som røper at han har vært i Thailand i det hele tatt. Spesielt ikke om det var en "guttetur". Da vet vi jo hva som har foregått, uansett hva de sier. Anonymkode: 27dac...87b 😂 Anonymkode: 863a9...6a6 1
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2025 #28 Skrevet 30. desember 2025 AnonymBruker skrev (På 28.12.2025 den 23.38): De på bildet er ikke gutter. Men det finnes nok av dem, så en mann bør være på vakt. Her er et knippe ladyboys: Anonymkode: 863a9...6a6 Ja, her hadde man gått rett på (erm) Anonymkode: 4951f...fdd
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2025 #29 Skrevet 30. desember 2025 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det er så ufattelig ekkelt med menn som får seg til å betale for sex. Kjøpe fattige stakkarer og utnytte dem seksuelt. De vil bare overleve. Du som norsk mann vil bare pule en stund, og tenker ikke på hva du gjør med et fattig, undertrykt menneske. For jævlig. Jeg hadde aldri befattet meg med en mann som røper at han har vært i Thailand i det hele tatt. Spesielt ikke om det var en "guttetur". Da vet vi jo hva som har foregått, uansett hva de sier. Anonymkode: 27dac...87b Jeg tror nok det fattige, undertrykte mennesket uansett vil "holde på", så hvorfor ikke ha sex med meg, som er snill og grei, kontra å gå gatelangs og risikere alskens annet? Det jeg gjør med fattige mennesket, er å sørge for både trygghet (da jeg vet jeg ikke vil gjøre henne noe vondt), og sørge for at det blir betalt - ikke voldtatt og forlatt, for eksempel. Anonymkode: 4951f...fdd 1
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2025 #30 Skrevet 30. desember 2025 Granka eller Pattis? For noen som bruker de ordene er vel Ullared mer hjemmekoselig? Anonymkode: d3a8b...f12 1
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2025 #31 Skrevet 31. desember 2025 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Granka eller Pattis? For noen som bruker de ordene er vel Ullared mer hjemmekoselig? Anonymkode: d3a8b...f12 Å si Pattis er så ultraharry som det er mulig å få det. Granska i samme kategori, men ikke like ultra. Jeg gremmes. Anonymkode: e31a0...544 3
AnonymBruker Skrevet 2. januar #32 Skrevet 2. januar AnonymBruker skrev (På 31.12.2025 den 15.10): Å si Pattis er så ultraharry som det er mulig å få det. Granska i samme kategori, men ikke like ultra. Jeg gremmes. Anonymkode: e31a0...544 Lanza er i samme kategori. Anonymkode: 8f467...971
AnonymBruker Skrevet 2. januar #33 Skrevet 2. januar Heller Barca! Kortere å fly....mye mer å by på. Anonymkode: 4f2c3...2f2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå