AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #1 Del Skrevet 2 timer siden Jeg skal kjøpe en del til karmen ved døra, men vet ikke hva det heter. Beskrivelse: Det er en blank åpning som er festet i dørkarmen og som tunga til døra passer inn i når døra lukkes igjen. Noen som forstår hva jeg mener og kan si hva det heter? Anonymkode: 6baa9...a41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smurfebuss Skrevet 2 timer siden #2 Del Skrevet 2 timer siden Jeg tror det heter sluttstykke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #3 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg skal kjøpe en del til karmen ved døra, men vet ikke hva det heter. Beskrivelse: Det er en blank åpning som er festet i dørkarmen og som tunga til døra passer inn i når døra lukkes igjen. Noen som forstår hva jeg mener og kan si hva det heter? Anonymkode: 6baa9...a41 Du tar ganske enkelt et bilde av det du skal ha, og sier du skal ha en slik som på bildet. Skal du kjøpe på nettet så har du straks et større problem. Er vel tilbehør til låskassen? Anonymkode: b4816...c35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29 minutter siden #4 Del Skrevet 29 minutter siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Du tar ganske enkelt et bilde av det du skal ha, og sier du skal ha en slik som på bildet. Skal du kjøpe på nettet så har du straks et større problem. Er vel tilbehør til låskassen? Anonymkode: b4816...c35 Jeg skal kjøpe på nett. Men det ser ut som at sluttstykke kan være riktig. Anonymkode: 6baa9...a41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå