Gå til innhold

Mister man verdi i dating grunnet venner forsvinner?

Tomatplanten

Anbefalte innlegg

Hva gjør man når mangel på sosiale single venner holder deg tilbake? Bryr dere ambisiøse menn dere om dette, at dama har et sosialt nettverk, selv om hun er pen, attraktiv, ambisiøs og bena på jorda? 

Det er jo en forventning om at du har er sosialt liv for å date litt høyere enn gjennomsnittet. Men dette har nå havnet utenfor min kontroll. I år er første året alle venninner er med svigers eller med barn på nyttårsaften. Jeg kvier meg til disse samtalene. 

Mulig jeg misforstår: at hvis man skal date ambisiøse menn så bryr de seg ikke om dette? Jeg føler jo jeg har alt annet på plass. 

Edit: endret skrivefeil 

Endret av Tomatplanten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror majoriteten av menn bryr seg lite om kvinnens sosiale sirkler. Det er veldig naturlig den sosiale kretsen blir mindre og mindre etter skole og utdanning, da de fleste flytter pga høyere utdanning eller jobb. Og når en etter en finner sin partner i omgangskretsen etablere familie og får unger, så får de enda mindre tid til sine venner osv. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Tomatplanten skrev (1 time siden):

Hva gjør man når mangel på sosiale single venner holder deg tilbake? Bryr dere ambisiøse menn dere om dette, at dama har et sosialt nettverk, selv om hun er pen, attraktiv, ambisiøs og bena på jorda? 

Det er jo en forventning om at du har er sosialt liv for å date litt høyere enn gjennomsnittet. Men dette har nå havnet utenfor min kontroll. I år er første året alle venninner er med svigers eller med barn på nyttårsaften. Jeg kvier meg til disse samtalene. 

Mulig jeg misforstår: at hvis man skal date ambisiøse menn så bryr de seg ikke om dette? Jeg føler jo jeg har alt annet på plass. 

Edit: endret skrivefeil 

Som en nogenlunde ambisiøs mann er det ikke en dealbreaker om kvinnen har et smalt sosialt nettverk. 

Når det er sagt, om det betyr at en er helt avhengig av den andre i en evig tosomhet, og krever oppmerksomhet og umiddelbar respons hele tiden er det noe annet. 

Det er en fordel at kvinnen har et eget liv. 

Anonymkode: 91635...374

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...