AnonymBruker Skrevet 19. desember 2024 #1 Del Skrevet 19. desember 2024 Han ble påkjørt og døde på sin bursdag, moren hans venta hjemme med en overraskelsesfest. Jeg synes dette er så vanskelig og sliter med å sove😢 Anonymkode: 43afe...3ec 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2024 #2 Del Skrevet 19. desember 2024 ♥️Fryktelig trist å høre. Anonymkode: 96b94...5ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2024 #3 Del Skrevet 19. desember 2024 Veldig vondt å høre ❤️ Kan du snakke med venner som dere hadde felles? Anonymkode: 1752d...dba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene Skrevet 19. desember 2024 #4 Del Skrevet 19. desember 2024 Kondolerer. Men dette er jo helt forferdelig. Skjønner godt at du sliter med å sove. Nå har jeg mistet flere, på forskjellige måter. Mitt råd, snakk med de rundt deg. Snakk om din venn. Snakk om savnet. Prøv å finne fine ting dere opplevde sammen. Din venn vil alltid leve i ditt hjerte og hodet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 19. desember 2024 #5 Del Skrevet 19. desember 2024 Sender deg en klem Anbefaler som andre her å snakke med felles venner og ellers dele sorgen. Det blir ofte sagt «delt glede er dobbel glede, og delt sorg er halve sorgen». Det er jo enkelt sagt, men det er lettere om en er sammen med noen. Siden det var en ulykke sånn uventet, og moren stod med overraskelseselskap, vet jeg ikke hvor unge dere er? Om du er ungdom så er det ofte noe felles på skolen, eller en kirke, hvor en samler seg, så jeg hadde prøvd å deltatt på det om det er noe. Ellers oppsøk andre venner, og vær sammen. Det er utrolig vondt å stå i, og kondolerer så mye fra meg også. 💚 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2024 #6 Del Skrevet 19. desember 2024 Han skulle bli 30, så var en 30 års overraskelse som moren hadde ordnet i stand. Jeg har snakket en del med tvillingsøster hans. Mine følelser går fra trist til å være sur og synes livet er urettferdig. På toppen av det hele får jeg tlf fra legen at jeg har alvorlige celleforandringer og da tenker man jo også at kanskje det er også min tur å dø snart 😢 Huff dette er så trist Anonymkode: 43afe...3ec 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå