Hundejente Skrevet 20. desember 2024 #41 Del Skrevet 20. desember 2024 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Respektløshet knyttet til sex er skammelig. At du behandler andre dårlig, har et dårlig og vulgært språk, og kler deg som en prostituert. Det er måten ting gjøres på som avgjør om jeg tenker at det er skammelig. Naboen kan godt arrangere gruppesex for min del, om det bare gjøres på en diskret og ordentlig måte. Anonymkode: add87...62f Hvordan er det respektløst å kle seg som en prostituert? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2024 #42 Del Skrevet 20. desember 2024 Kosekveling *dukker* Anonymkode: affee...463 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2024 #43 Del Skrevet 20. desember 2024 Hundejente skrev (28 minutter siden): Hvordan er det respektløst å kle seg som en prostituert? Kanskje han mente offentlig? Å tvinge seksualiteten sin på andre på en veldig åpenlys, direkte og vulgær måte. Anonymkode: a1d5c...df3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
911 Skrevet 26. desember 2024 #44 Del Skrevet 26. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 19.12.2024 den 17.21): Skammelig at gamle bestemødre i 50-60 åra har seg med gutter på 18-29 år. Kvalmt og ekkelt. Anonymkode: c34d3...604 Dersom dette er frivillig sex mellom to (eller flere) myndige personer der alle har fullt utbytte av sexen synes jeg det ikke er kvalmt og ekkelt, men hver sin mening. Alder er underordnet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2024 #45 Del Skrevet 26. desember 2024 Incest, overgrep av ulike slag, tvang, sexferier i typ Thailand/Afrika, utnyttelse av andre, filming mot sin vilje osv er skammelig. At nabodama har et aktivt sexliv (frivillig) har ingenting med skam å gjøre. Anonymkode: a55dc...d39 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2024 #46 Del Skrevet 26. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 19.12.2024 den 15.33): Jeg lurer nå på dette, hva er skam og fy for dere mht . sexliv? For eksempel, er det skammelig hvis nabodama har hatt sexbesøk av tre ulike menn innen en måned? Anonymkode: 2044d...1c9 Jeg er ikke religiøs/fundamentalist, så jeg forbinder ikke lovlig, samtykkende sex med skam. Ikke har jeg noe med hva andre gjør heller. Og selvfølgelig er det veldig dårlig gjort å bedra noen. Anonymkode: 0e0da...f4c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2024 #47 Del Skrevet 26. desember 2024 Har ingen interesse av å dømme andres sexliv. Det er sjukt å tenke at det er normalt. Eneste som bør være skammelig er å behandle andre dårlig, som ting man kan bruke for egen forlystelse uten empati. Anonymkode: 486bd...3a4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2024 #48 Del Skrevet 26. desember 2024 Jeg synes ingenting er skammelig så lenge alle involverte er voksne og samtykkende. Hvorfor skal jeg mene noe om andres sexliv? Det har da jeg ikke noe med. Anonymkode: 2562b...67c 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
911 Skrevet 26. desember 2024 #49 Del Skrevet 26. desember 2024 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Jeg synes ingenting er skammelig så lenge alle involverte er voksne og samtykkende. Hvorfor skal jeg mene noe om andres sexliv? Det har da jeg ikke noe med. Anonymkode: 2562b...67c 👍👏 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2024 #50 Del Skrevet 26. desember 2024 All sex uten underliggende følelser for den andre personen. Da altså romantiske følelser, ikke tiltrekning osv. Anonymkode: d6af0...725 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2024 #51 Del Skrevet 26. desember 2024 Skammelig? Den som truer/utnytter andre for sex. Den som påtvinger andre seksyelle bilder/handlinger. Den som utøver vold av alle slag for å få sex. Den som tvinger/lurer/utnytter andre til å utføre seksuelle handlinger på seg selv eller tredjeperson (at den som truer er "kikkeren"). Det er skammelig. Folk må få gjøre hva de vil så lenge det er mellom samtykkende, jevnbyrdige voksne. Anonymkode: 86080...57c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2024 #52 Del Skrevet 26. desember 2024 Jeg mener at en del seksuell praksis er klare uttrykk for psykisk uhelse, selv om det er mellom «to samtykkende voksne». Eksempler er grov bdsm, sterkt ekshibisjonistiske behov, «å låne bort partneren»/swinging, de fleste typer fetisjer, og noen flere avvikende praksiser. Behøver ikke nevne lovregulerte ting som pedofili etc., som selvsagt faller inn under det langt mer alvorlige, enn at det kun er skammelig. Anonymkode: 2d620...c3c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2024 #53 Del Skrevet 26. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 19.12.2024 den 19.38): Jeg er k53 år og sliter med at kun unggutter er ute etter å møtes. Snakker da om menn fra 18-30. Hundrevis av dem. Tinder o.l. Anonymkode: d1531...95a Victim blaming Anonymkode: ec989...351 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2024 #54 Del Skrevet 26. desember 2024 Flintis skrev (På 20.12.2024 den 9.51): Om hun har sex innen sine vegger og huset er lytt så du hører er dette ikke skammelig. Er det derimot i fellesarealer der du ikke kan unngå å få det med deg blir det noe annet. Jo, det er skammelig. Det er skammelig at hun ikke tar hensyn til omverdenen. Anonymkode: ec989...351 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 26. desember 2024 #55 Del Skrevet 26. desember 2024 Jeg legger meg ikke opp i hva slags sexliv andre har. Incest og voldtekt er selvfølgelig ikke greit. Men ellers får folk gjøre hva de vil bak huset 4 vegger 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
th4don Skrevet 26. desember 2024 #56 Del Skrevet 26. desember 2024 Alt som er ulovlig sånn i utgangspunktet. Ikke at jeg forstår de som tenner på tiss eller ekstrem beam heller, men det er ikke min sak. Folk får gjøre hva de vill så lenge alle er kapable til samtykke, det ikke går utover andre og er lovlig. Når det er sagt så hadde jeg syns det var ekkelt om en av mine kompiser så med jenter på 16, selv om det er lovlig det også. Men det er det eneste unntaket jeg kan komme på tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2024 #57 Del Skrevet 26. desember 2024 Syns det er skammelig med folk som absolutt skal gå i pride-tog iført fetish-klær. Syns det er direkte ekkelt og har absolutt ingenting med pride å gjøre. ellers så gir jeg faen sålenge begge(evnt alle) parter er med på det og det er innenfor loven. La folk få kose seg og nyte sexlivet sitt. Anonymkode: f212c...656 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2024 #58 Del Skrevet 26. desember 2024 Incest, dyresex, analsex osv. Anonymkode: 2a7e8...349 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2024 #59 Del Skrevet 26. desember 2024 prostitusjon, utroskap, pedofili, voldtekt, utnytting av barn eller noen man har makt over, sex med dyr. Det er skammelig. I tillegg tenker jeg det er fint om folk holder det for seg selv om de tenner på bleier, liker å bæsje på hverandre og andre sånne uhygieniske og ekle ting. Anonymkode: d8c23...90b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 26. desember 2024 #60 Del Skrevet 26. desember 2024 Å trykke ned andre mennesker seksuelt! Det er en stor stor skam synes jeg 🤬 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå