Gå til innhold

Hvilken type sexliv syns du er skammelig?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Om jeg har måtte høre det, ja. 

Er mye jeg dømmer, men det er mest om de begynner å presse at alle skal like og alle skal gjøre det samme.

Anonymkode: a1ca3...6e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Om jeg har måtte høre det, ja. 

Er mye jeg dømmer, men det er mest om de begynner å presse at alle skal like og alle skal gjøre det samme.

Eller skader seg og andre. Choking er skammelig, å risikere å drepe noen for sex er så lavmål som det kan bli.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som involverer barn, dyr eller ikke samtykkende voksne.

Utover det er det da ikke mitt anliggende å pålegge andre skam.

Anonymkode: 1054c...80e

• Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Skammelig at gamle bestemødre i 50-60 åra har seg med gutter på 18-29 år. Kvalmt og ekkelt.

Anonymkode: c34d3...604

Himmelsk.

Anonymkode: 660eb...926

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om jeg vil kalle noe skammelig, men litt ekkelt at noen ligger rundt med alt og alle da det sprer sykdommer.

Statistikk jeg leste i 20/6 var at alle norske kvinner som fikk HIV fikk det av fast partner og det var menn som pådro seg det i utlandet…

Nasty

Anonymkode: 4d5f6...68c

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner denne. I det minste vent til de er 35. Men problemet kan være at menn i 50-60 åra vil bare ha unge damer... og kvinnene i samme alder går kun oppmerksomhet fra unge menn..

Anonymkode: 2044d...1c9

Gjelder langt fra alle menn, nei. Heller et mindretall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest goodbeforelong

Skammenlig sex er lovbrudd. Eller missbruk av rolle og makt. 

Ellers tenker jeg dette er noe folk må vurdere selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Gjelder langt fra alle menn, nei. Heller et mindretall.

Jeg er k53 år og sliter med at kun unggutter er ute etter å møtes. Snakker da om menn fra 18-30. Hundrevis av dem. Tinder o.l.

Anonymkode: d1531...95a

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er k53 år og sliter med at kun unggutter er ute etter å møtes. Snakker da om menn fra 18-30. Hundrevis av dem. Tinder o.l.

Merkelig måte for en dame på 53 å uttrykke seg slik. Er det for å fremføre at du anser deg som ettertraktet? Hva slags slit er dette liksom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Merkelig måte for en dame på 53 å uttrykke seg slik. Er det for å fremføre at du anser deg som ettertraktet? Hva slags slit er dette liksom?

Kunne veldig gjerne heller blitt kontaktet av menn på min alder, men tror ikke de er interesserte…

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sex som mange kvinner på KG har —„pliktsex“. 
Får hakeslepp av å lese all den mental gymnastikk av kvinner som opplever seg som offer, når sannheten er å de er løgnhalser som er kun sammen med sine menn av økonomiske hensikter. Horer heter det på god norsk. 

Anonymkode: b5940...f66

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Sex som mange kvinner på KG har —„pliktsex“. 
Får hakeslepp av å lese all den mental gymnastikk av kvinner som opplever seg som offer, når sannheten er å de er løgnhalser som er kun sammen med sine menn av økonomiske hensikter. Horer heter det på god norsk. 

Anonymkode: b5940...f66

Da tror jeg du har liten forståelse for hvordan forhold over tid fungerer. Selv har jeg hatt litt tørke i mitt forhold ette rå ha vært HYPER seksuell de første årene, fikk to barn også dabbet det litt av før jeg brått mistet sexlysten.

Jeg har "tvunget" meg selv til å ha sex her og der, og får lyst når vi først kommer i gang, mot tidligere hvor lysten har vært der hele tiden. H

adde jeg latt min manglende lyst styre meg hadde jeg ikke hatt sex det siste halve året, ei heller sluppet han til.  I det siste har jeg endelig kjent på lyst igjen, og jeg tror det ville vært vanskelig å kommet i gang dersom det hadde vært lenge siden sex, istedet for har vi hatt sex 1-3 gr pr uke og det er fantasisk å kjenne lysten naturlig er tilbake uten at vi egentlig har mistet så mye. Og ja, jeg har vært ærlig om at lysten har vært laber. Det har han følt på også, det er hektisk med to små barn. Forskjellen er bare at han kan ikke fake. 

Nå er sexlivet oppe og går igjen og selv om det ikke er likt før vi fikk barn så er det jammen ikke langt unna. 

Anonymkode: 0f2fa...393

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Eller skader seg og andre. Choking er skammelig, å risikere å drepe noen for sex er så lavmål som det kan bli.

Å drepe noens seksualitet synes jeg også er så lavmål som mennesker kan komme til. De som groomer unge jenter for eksempel, for så å slå til og ha sex som oppleves virkelig grusomt for jenta når de har fått henne i garnet. Å ødelegge en ung kvinne og hennes trygghet, tillit, fine drømmer og fatasier, og ødelegge hennes mulighet til å glede seg til og over det seksuelle kanskje resten av livet, for noen minutters egoistisk nytelse og EN eneste orgasme, det er ONDSKAP. Virkelig skammelig! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Jeg lurer nå på dette, hva er skam og fy for dere mht . sexliv? 

For eksempel, er det skammelig hvis nabodama har hatt sexbesøk av tre ulike menn innen en måned? 

Skam er noe en påfører seg selv. En kan bli påført dette ved å ikke passe inn i samfunnets normer.

Det kan være:

Onani

Ikke noe sex pga ingen partner

Ikke noe sex for partner ikke vil

Ikke ha sex når det er forventet

Osv

Jeg vil ikke si dette er skammelig.

Derimot har eksponering overfor tredjepart noe å si. 

Om hun har sex innen sine vegger og huset er lytt så du hører er dette ikke skammelig. Er det derimot i fellesarealer der du ikke kan unngå å få det med deg blir det noe annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Irak skrev (12 minutter siden):

Mennesker som tenner på å utøve seksuell vold og krenkelser...

Er ris på rumpa til man blir rød og får merker seksuell vold? Hvis mottaker liker det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Er ris på rumpa til man blir rød og får merker seksuell vold? Hvis mottaker liker det?

Seksuell vold for meg er vold....

Eks. Bli slått, presset så hardt ned i madrassen så man ikke får puste, nyter å påføre smerte mot den andres vilje...

Så lenge mottaker viser at hen liker det, så er jo det et samtykke.

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ingen kinks er skammelig, men synes bedragersk utroskap, utnyttelse, og usunne bakgrunner for kinks kan være skammelig. Synes som eksempel at det kan være sexy med rollespill og BDSM, men hvis motivasjonen for å dominere er at du ikke greier å gjøre deg sårbar for partner, eller har ukontrollert/uventilert sinne, blir det plutselig litt skammelig.

Anonymkode: aa69a...7c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...