AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #1 Del Skrevet 2 timer siden Jeg er «ny-singel» i 40-årene og har tilfeldigvis truffet ei søt dame siste tiden. Vært et par turer ute å tatt et glass og har vi vært litt sammen på dagtid å bare hatt det hyggelig med dagligdagse ting. Har kysset en gang , det var veldig hyggelig syntes begge to. Min utfordring nå er at det er åpenbart seksuell stemning i lufta og bittelitt mellom linjene i snap som vi sender til hverandre , slik jeg kjenner henne så ligger ballen hos meg. Det er jeg som må begynne å peile inn på den praten, ikke fordi hun ikke vil det , men hun er en seksuell skapning som ikke vil være forutsigbar eller virke for ivrig. Dette har vi snakket litt om tidligere , men ikke veldig mye, men nok til at skjønner hvor ballen ligger. hvordan bør jeg gå frem her da? Vil ikke virke vulgær, men samtidig ikke FOR beskjeden. Jeg tenker at det er en såkaldt «dørstokk mil» og at det vil flyte naturlig så lenge det kommer itt i gang. Ønsker å komme litt «tilfeldig» inn på tema. Jeg har ikke gjort dette før da jeg kommer fra et laaaangt forhold som startet før alle disse sosiale mediene og apper osv. Så kjære kvinner, gi meg noen tips her?! Jeg er generelt en gentleman og har veldig respekt for henne! Er ikke ute etter å lure noen utpå noe tull. Anonymkode: 608ed...e83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #2 Del Skrevet 1 time siden Det er smart st du viser evne til initiativ og er "mannen". Dette trenger ikke å bli grovt, man kan fint flørte subtilt. Begyn med å be om et bilde av henne. Ikke et seksuelt bilde. Bare si hun skal sende en snap fordi du savner å se henne. "Lenge siden jeg har fått se deg, kan jeg få et bilde av deg sånn du er i dag"? Sier hun noe som "jeg fryser" svarer du "jeg kan veldig gjerne varme deg jeg". Du kan si du drømte om henne en natt, spør hun hva da trenger du ikke å si noe eksplisitt bare "ja, det skulle du nok likt å vist". "Jeg skal tenke på deg når jeg legger meg". Så vurderer du responsen hennes og hvor mye du bør gå frem. Å gjøre det indirekte er uskyldig. Du kan si di savner lukten av henne, at du gjerne skulle hatt henne ved siden av deg. Eller så kan du spøke litt frekt. Har hun vært ute i regnet kan du spørre henne om hun ble våt med et stort smilefjes. Snakker hun om ett eller annet knyttet til å komme for seint til noe, for tidlig osv kan du slå en spøk om det "jaja, så lenge du kommer er det jo fint". Og så la spøken bare gå. Anonymkode: 0d244...40b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå