AnonymBruker Skrevet 19. desember 2024 #21 Del Skrevet 19. desember 2024 Jeg er i 40 årene og har erfaring med det samme. De fleste mennene jeg har datet de siste årene, vil ikke spandere noe, men de vil bli spandert på. De ber meg om å gå å bestille kaffe, ber meg om å kjøpe billetter osv. Ute på middag, så spiser de dyr middag, øl til, jeg drikker vann og spiser billig mat, de krever å spleise helt likt. På butikken så forsvinner de omtrent da vi kommer til kassa. Og nå er ikke alle menn sånn. Anonymkode: 7635c...fe3 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roci Skrevet 19. desember 2024 #22 Del Skrevet 19. desember 2024 (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Her ser vi et godt eksempel på kvinner som setter en pris på sex. Jeg sprer beina så du får værsågod å betale for meg. Anonymkode: 38839...188 Nei, det handler faktisk kke om det i det hele tatt, men om forventningen at TS skal reise over lengre avstander for å ha sex med menn hun ikke kjenner, spesielt når hun åpenbart ikke er ute etter tilfeldig sex. Da tenker jeg at den/de mennene for det første ikke kjenner sin besøkelsestid, for det andre ikke har noe begrep om hvor risikabelt slik er for kvinner, og for det tredje muligens sterkt overvurderer sine "talenter" i senga. Det er ingen garanti verken for at mennene er trygge og ålreite, eller at sexen blir bra. Og TS ønsker noe som kan utvikle seg til en seriøs relasjon, så der har jo disse mennene i utgangspunktet diskvalifisert seg. Hvorfor i all verden skulle et slikt "tilbud" være av noen som helst interesse for TS? Ville du ha brukt tid og penger på noe du ikke var det minste interessert i? Endret 19. desember 2024 av Roci 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2024 #23 Del Skrevet 19. desember 2024 Jeg liker generøse damer. Damer som spanderer på meg ser jeg på som en gentlewoman. For meg er det faktisk så stor turn off om en dame ikke spanderer første date at da blir det ikke flere møter. Anonymkode: f69a3...b5c 1 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2024 #24 Del Skrevet 19. desember 2024 Er så lei klaging på menn. Anonymkode: ce69d...a2d 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2024 #25 Del Skrevet 19. desember 2024 Sånn har en venninne som driver og dater for tiden det også. De forventer det skal deles 50/50, selv om det er de som har invitert! Hun klarer ikke å bli romantisk med menn som teller kroner og ikke er spandable, spesielt ikke når de allerede vet hun sliter med å få det daglige til å strekke til økonomisk, og de har det langt bedre enn henne. Har bedt henne gi beskjed før date, at hun ikke har penger å bruke, så de må gjøre noe som ikke koster penger. Ikke rart mange menn er ufrivillige single om det er dette som er normalen. Det har i alle tider vært normalt for menn å legge æren i å forsørge og beskytte. Noe må ha gått galt i oppdragelsen. Anonymkode: 05fd7...2d9 2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2024 #26 Del Skrevet 19. desember 2024 AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Jeg liker generøse damer. Damer som spanderer på meg ser jeg på som en gentlewoman. For meg er det faktisk så stor turn off om en dame ikke spanderer første date at da blir det ikke flere møter. Anonymkode: f69a3...b5c Kanskje du skal satse på en mann isteden? En utenlandsk med mer maskuline verdier? Anonymkode: 05fd7...2d9 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2024 #27 Del Skrevet 19. desember 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): De er overalt. Da jeg var på Tinder, ville to menn at jeg skulle selv betale min egen flybillett, buss osv for å komme hjem til dem og pule. Vakkert Anonymkode: d32fe...da1 Så lenge det finnes kvinner som godtar dette, vil slike menn eksistere. Norske menn er utrolig bortskjemte og misbruker ordet "likestilling" på det sterkeste og til sin fordel. Kvinner må latterliggjøre slik oppførsel, ikke premiere den. Anonymkode: e0b0d...c76 4 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2024 #28 Del Skrevet 19. desember 2024 Jeg har veldig god økonomi, men foretrekker at dama spanderer. Da vet jeg at hun virkelig liker meg. Hvis hun ikke gidder å betale for 1 middag så tenker jeg at hun egentlig ikke er interessert. Anonymkode: 3a61b...abe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stian42 Skrevet 19. desember 2024 #29 Del Skrevet 19. desember 2024 AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Sånn har en venninne som driver og dater for tiden det også. De forventer det skal deles 50/50, selv om det er de som har invitert! Hun klarer ikke å bli romantisk med menn som teller kroner og ikke er spandable, spesielt ikke når de allerede vet hun sliter med å få det daglige til å strekke til økonomisk, og de har det langt bedre enn henne. Har bedt henne gi beskjed før date, at hun ikke har penger å bruke, så de må gjøre noe som ikke koster penger. Ikke rart mange menn er ufrivillige single om det er dette som er normalen. Det har i alle tider vært normalt for menn å legge æren i å forsørge og beskytte. Noe må ha gått galt i oppdragelsen. Anonymkode: 05fd7...2d9 Tja, jeg spanderer på damen , har gjort det på kona mi hele veien. Men jeg forstår om det må en masse dates med forskjellige for at de vil innlede forhold så kan det koste endel. jeg tror det er nye tider nå og endel av de yngre enn meg ikke vil spandere nå lenger. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2024 #30 Del Skrevet 19. desember 2024 Det hadde jeg ikke orket. Jeg spanderer mer enn jeg burde, blir ikke sammen med noen som oppfordrer meg til det. Da er det ikke så viktig å møtes. Anonymkode: 21373...55f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest goodbeforelong Skrevet 19. desember 2024 #31 Del Skrevet 19. desember 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg er så ufattelig lei av smålige menn! Gang på gang… Jeg er så lei av å «redde alle «mindre» økonomiske situasjoner» i dating for at det ikke skal bli kleint. Jeg er så lei av menn som regner på kroner når vi er sammen. Men alle menn i 30 årene jeg møter, «risikerer» ingenting, dvs at de ikke vil risikere å ende opp med å ha tatt et valg som gjør at de brukte 50kr mer den kvelden. Selv med god jobb og leilighet, så er alt jeg får inntrykk at de tenker på: eiendomsporteføljen (eg. boliglån) billån og skaffe seg alt som skal til for å bygge rede og familie. Men hvis alt dette kommer FØR meg, hva i huleste skal menn med å rulle på småkronene for å bygge rede og bil uten dame i livet? Det er jo først når de sitter der med delvis nedbetalt lån at de klager på at damer er så vanskelige å få. (Mitt inntrykk, korriger meg om jeg tar feil.) Jeg er så ufattelig lei av å spandere, by, lage middag, åpne vinflaske på vinflaske, dra kortet når vi er på butikken (fordi han drar fram kalkulatoren for å sjekke slik at han alltid passer på å betale minst). Da skyter jeg igjennom og sier «du kan ta noe annet neste gang». Neste gang: ruller de på småkronene igjen. Skal vi på biltur skal jeg vippse for alt, kilometer, bom og strøm. Jeg er knusk tørr og turned off av alle smålige menn… jeg er på tredje mann nå som jeg må vipse småkronene til mens jeg alltid må dra kortet på mindre ting, eller er den som varter opp. jeg tenke kanskje på det fordi når jeg merker de begynner å regne i hodet så blir jeg lei, og sier glem det, du kan gjøre noe neste gang. En jeg datet brukte alltid meg på å «tjene småpenger», han passa på at jeg alltid vippsa for mer (full tank selv om han hadde brukt halv, bestilte med rabatter og fikk meg til å vippse fullpris, fikk gratisbilletter av venner men fikk meg til å betale han for de). Det ble ikke oss for å si det sånn.. (Alle menn jeg dater har jeg kjent en stund, så det er ikke første date min erfaring kommer fra, de liker jo meg) Hvordan unngår jeg at smålighet ødelegger muligheten for et faktisk fint parforhold? Jeg kan jo ignorere det, men for meg er det dealbraker. Er de mennene jeg møter sånn, bare fordi ingen har sagt det til dem? Anonymkode: e0dee...b01 Kan også ha noe med de mennene du møter? Har den tanken streifet deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2024 #32 Del Skrevet 19. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kanskje du skal satse på en mann isteden? En utenlandsk med mer maskuline verdier? Anonymkode: 05fd7...2d9 Nei, jeg liker damer. Bare ikke gjerrige damer. Men damer som vet å sette pris på en mann. Anonymkode: f69a3...b5c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2024 #33 Del Skrevet 19. desember 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg liker generøse damer. Damer som spanderer på meg ser jeg på som en gentlewoman. For meg er det faktisk så stor turn off om en dame ikke spanderer første date at da blir det ikke flere møter. Anonymkode: f69a3...b5c Uff, skjønner at du troller. Men slike «menn» får kvinners underliv like tørre som en ørken. Anonymkode: ff234...4c4 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2024 #34 Del Skrevet 19. desember 2024 Slutt å date Sunnmøringer ..... Problem solved ! Anonymkode: 1a897...8c4 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2024 #35 Del Skrevet 19. desember 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg liker generøse damer. Damer som spanderer på meg ser jeg på som en gentlewoman. For meg er det faktisk så stor turn off om en dame ikke spanderer første date at da blir det ikke flere møter. Anonymkode: f69a3...b5c Skjønner poenget ditt, men det er tre grupper her, ikke to: 1) Generøse som spanderer. 2) De som deler likt, men har litt avslappet forhold med slingringsmonn den ene og andre veien. Som er opptatt av en slags lik rettferdighet. 3) De som er smålige og skal karre til seg mest mulig i alle situasjoner. Totalt fravær av romslighet og aldri en dråpe generøse. Det høres ut som TS møter mest på gruppe nr 3. Folk i gruppe 3 er ikke spesielt sjarmerende uansett om de er menn eller kvinner. Folk i gruppe 2 og 3 er begge bra etter mitt syn, og kan være komfortable å være rundt. Anonymkode: 5df1d...e2b 7 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2024 #36 Del Skrevet 19. desember 2024 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Uff, skjønner at du troller. Men slike «menn» får kvinners underliv like tørre som en ørken. Anonymkode: ff234...4c4 Jeg får ikke akkurat boner av gjerrige damer heller Anonymkode: f69a3...b5c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2024 #37 Del Skrevet 19. desember 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg liker generøse damer. Damer som spanderer på meg ser jeg på som en gentlewoman. For meg er det faktisk så stor turn off om en dame ikke spanderer første date at da blir det ikke flere møter. Anonymkode: f69a3...b5c Ja, hvor ble det av rause kvinner? Nei, stemmer det, de har aldri eksistert Anonymkode: 53743...966 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2024 #38 Del Skrevet 19. desember 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg er så ufattelig lei av smålige menn! Gang på gang… Jeg er så lei av å «redde alle «mindre» økonomiske situasjoner» i dating for at det ikke skal bli kleint. Jeg er så lei av menn som regner på kroner når vi er sammen. Men alle menn i 30 årene jeg møter, «risikerer» ingenting, dvs at de ikke vil risikere å ende opp med å ha tatt et valg som gjør at de brukte 50kr mer den kvelden. Selv med god jobb og leilighet, så er alt jeg får inntrykk at de tenker på: eiendomsporteføljen (eg. boliglån) billån og skaffe seg alt som skal til for å bygge rede og familie. Men hvis alt dette kommer FØR meg, hva i huleste skal menn med å rulle på småkronene for å bygge rede og bil uten dame i livet? Det er jo først når de sitter der med delvis nedbetalt lån at de klager på at damer er så vanskelige å få. (Mitt inntrykk, korriger meg om jeg tar feil.) Jeg er så ufattelig lei av å spandere, by, lage middag, åpne vinflaske på vinflaske, dra kortet når vi er på butikken (fordi han drar fram kalkulatoren for å sjekke slik at han alltid passer på å betale minst). Da skyter jeg igjennom og sier «du kan ta noe annet neste gang». Neste gang: ruller de på småkronene igjen. Skal vi på biltur skal jeg vippse for alt, kilometer, bom og strøm. Jeg er knusk tørr og turned off av alle smålige menn… jeg er på tredje mann nå som jeg må vipse småkronene til mens jeg alltid må dra kortet på mindre ting, eller er den som varter opp. jeg tenke kanskje på det fordi når jeg merker de begynner å regne i hodet så blir jeg lei, og sier glem det, du kan gjøre noe neste gang. En jeg datet brukte alltid meg på å «tjene småpenger», han passa på at jeg alltid vippsa for mer (full tank selv om han hadde brukt halv, bestilte med rabatter og fikk meg til å vippse fullpris, fikk gratisbilletter av venner men fikk meg til å betale han for de). Det ble ikke oss for å si det sånn.. (Alle menn jeg dater har jeg kjent en stund, så det er ikke første date min erfaring kommer fra, de liker jo meg) Hvordan unngår jeg at smålighet ødelegger muligheten for et faktisk fint parforhold? Jeg kan jo ignorere det, men for meg er det dealbraker. Er de mennene jeg møter sånn, bare fordi ingen har sagt det til dem? Anonymkode: e0dee...b01 For en gjerrigknark du er. Skal du få mannebein må du nesten betale for deg. Anonymkode: 53743...966 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2024 #39 Del Skrevet 19. desember 2024 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Slutt å date Sunnmøringer ..... Problem solved ! Anonymkode: 1a897...8c4 Jeg er gift med en... vet ikke om jeg bare har hatt flaks, men måtte tidlig i forholdet si at jeg ikke trenger roser hver uke, det holdt med en gang i mnd., siden vi sparte til større og viktigere ting 😉 Han er en ikke-gjerrig gentleman! Anonymkode: cf219...311 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2024 #40 Del Skrevet 19. desember 2024 Jeg har vært gift i mange år så jeg dater ikke lenger, men mitt inntrykk er også at mange menn i dag er særdeles gjerrige. Opplevde nylig å måtte ta regningen for en manns middag uten å få ei krone tilbake. Har også tidligere opplevd å betale for menn uten at de noen gang har betalt meg tilbake. Personlig hadde det aldri falt meg inn å ikke gjøre opp for meg, det er jo bare flaut og gjerrig. Anonymkode: e5fcf...2fd 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå