AnonymBruker Skrevet torsdag kl 11:53 #1 Del Skrevet torsdag kl 11:53 Hei. Jeg har i alle år fjernet prisen fra lappene på klær når det gis i gave, men nå ble jeg plutselig usikker på om man får returnert varen hvis prisen er tusjet over eller klistremerket fjernet? Eller har det ikke noe å si? Anonymkode: c1f63...8d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 13:02 #2 Del Skrevet torsdag kl 13:02 Det avhenger nok fra butikk til butikk. Barna mine får ofte klær hvor halve merkelappen er klippet av for å skjule prisen. Da forsøker jeg ikke å bytte dem engang, går rett til fretex om det ikke passer. Anonymkode: 64807...513 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 13:10 #3 Del Skrevet torsdag kl 13:10 Hvorfor ikke be om å få det dekket med byttelapp når du kjøper det? Nå kan jeg bare snakke for butikken jeg jobbet, men skal de bytte må de enten ha kvittering eller byttelapp. Kommer de med kvittering og overklussa lapp får de byttet, men det gir oss mer-jobb. Vi kan jo ikke legge ut den varen med overklussa lapp, så må da lage ny og bytte den. Er lappen helt revet av så får de ikke byttet uansett kvittering eller byttelapp, vi vet jo ikke da om den er fjernet fordi den er brukt eller noe annet. Jeg absolutt HATET de som nekter å ta imot byttelapp da de mener at mottaker får være fornøyd med det de får, der skal ingenting byttes. Mottaker driter jo i det og forsøker å bytte for det og vi blir de store stygge som er vanskelige. Anonymkode: 378fb...94f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 13:10 #4 Del Skrevet torsdag kl 13:10 så lenge strek-koden er heil så er det ingen problem å bytte, det er den butikken må scanne ☺️ Anonymkode: 0a340...cd9 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 13:14 #5 Del Skrevet torsdag kl 13:14 kan du ikke begynne å sette et klistremerke over istedet? Anonymkode: 2b4f1...2a5 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 15:09 #6 Del Skrevet torsdag kl 15:09 Spør nå heller om å få byttelapp Anonymkode: a444c...478 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet torsdag kl 15:10 #7 Del Skrevet torsdag kl 15:10 Jeg klipper alltid av prisen. Mange butikker setter på klistremerke om man sier det er gave. Har aldri vært noe problem å få byttet ting med prisen klippet av/tildekket. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 11:32 #8 Del Skrevet lørdag kl 11:32 AnonymBruker skrev (På 19.12.2024 den 14.10): så lenge strek-koden er heil så er det ingen problem å bytte, det er den butikken må scanne ☺️ Anonymkode: 0a340...cd9 Dette! Anonymkode: bb4a8...b2b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå