Gå til innhold

Menn som forblir singel hele livet sitt

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Serafin skrev (9 timer siden):

Tror du bør se denne dokumentarserien her så kanskje du tenker litt annerledes om f.eks. thaidamer.  I Thailand så har faktisk ikke utenlandske menn lov til å eie boliger som de selv bygger. Det må stå i den thailandske dama sitt navn. Tror ikke alle thaidamer er ærlige om hva de faktisk ønsker seg når en rik eldre mann kommer ned dit for å lete etter kjærligheten. 

https://tv.nrk.no/se?s=mennenes-paradis&autoplay=false

Det har jo en tendens til å bli en kulturkræsj for den som flytter, også. Thai-damene som kommer hit har jo AKKURAT de samme problemene som mennene i den serien - minus dette eierskapsreglementet.

Skal du først tenke "utlandet", tror jeg "jo nærmere, jo bedre" er en god regel. Ikke bare knyttet mot kulturell tilpasning, men også fordi europeiske språk ofte (ikke alltid) har en god del til felles med hverandre.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 19.12.2024 den 12.50):

Er det mange menn i Norge som forblir singel ut voksenlivet, bor og hjelper foreldrene sine? I tillegg jomfru? Hvordan klarer de det? 

Anonymkode: 4d64c...f12

Jeg har pult fra meg, fått de to barnsa ja ville ha. Jeg klarer å være singel veldig lett. Fordi norske kvinner har på verdensbasis de minst feminine egenskaper og størst krav, samtidig som de ser på seg selv som de mest ettertraktade. De er også blottet for empati. Er få fordeler og mange ulemper med dem, høy risiko,og ikke minst, jævlig mye drama! Lett å være singel. De fleste menn har det best uten dem. Kvinner er bruk og kast objekter, og de setter seg selv i den posisjonen. Og kvinner er grunnen til at det finnes incels. 

Anonymkode: 2455d...723

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Jeg har pult fra meg, fått de to barnsa ja ville ha. Jeg klarer å være singel veldig lett. Fordi norske kvinner har på verdensbasis de minst feminine egenskaper og størst krav, samtidig som de ser på seg selv som de mest ettertraktade. De er også blottet for empati. Er få fordeler og mange ulemper med dem, høy risiko,og ikke minst, jævlig mye drama! Lett å være singel. De fleste menn har det best uten dem. Kvinner er bruk og kast objekter, og de setter seg selv i den posisjonen. Og kvinner er grunnen til at det finnes incels. 

Haha. Prøver du å legge frem Kvinneguidens mest lettavslørte "forsvarstale" for å være en bortvalgt mann?

En "incel" er det ufrivillig, og det er per definisjon ikke kvinners skyld at noen ufrivillig er single. Hvis du, som mann, velter deg i interesse fra kvinner er du FRIVILLIG singel og ikke en "incel" om du ikke vil ha de tilbudene du får. En incel er en som ikke har noen tilbud å forkaste.

Forøvrig er det neppe noen som savner deg hvis du har meldt deg ut. Norske kvinner er feminine og flotte, fremfor å være passive husmødre som ikke har større ambisjoner i livet enn å koke poteter og har abdisert fra det meste livet har å tilby.

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

Ironisk nok avslører du din egen manglende empati. Så hvordan kan du vite om kvinner sin? Du gjør ikke det.

Anonymkode: 5f18c...4b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 20.12.2024 den 7.39):

Det kan jo være sykt strevsomt å ha partner også da. Mye styr. Kanskje noen av disse mennene vet dette og bare er smarte?

Anonymkode: a2aaf...cdf

Du aaner ikke hvor rett du har    👍 :thankyou:

Anonymkode: b5e08...f11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Selbilde? Dette er et godt selbilde:

California_sea_lion_in_La_Jolla_(70568).

Anonymkode: 5d846...fd9

Ja, eller kan det være litt overdrevent siden den fuglen er med også. Altså litt for stor tro på egne evner. For å vinkle det inn på sel(v)bilde. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 19.12.2024 den 12.57):

Du har incels som faktisk ikke klarer å få verken dame eller sex, også har du høystatus-menn som får sex når det måtte passe dem, men som samtidig ikke ønsker noe forpliktende forhold. Min erfaring ift. egne kompiser er at ca. 10% av dem befinner seg i hver kategori. Jeg synes oppriktig synd på disse incelene. De er ikke dårlige mennesker, kun mindre visuelt pene å se på.

Anonymkode: 87588...3ee

er det ingen som skal rette på han? Jeg trodde dere sa at ufrivillig celibat og incel ikke er det samme.

Anonymkode: d02ee...1f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en av disse mennene selv. Er i slutten av 30-årene og singel. Har stort sett vært singel hele livet. Det er flere grunner til det egentlig. Jeg har vært ganske sjenert i barndommen og et mobbeoffer, hadde dårlig selvbilde i barne -og ungdomsårene, min mor har vært litt for beskyttende og jeg har slitt med angst og depresjon. 

Jeg er dog høy. Har en god jobb og veldig god økonomi. Er blitt kjekk med årene og fikk en del oppmerksomhet i midten av 20-årene. Har alt for mange matcher på tinder nå som jeg kunne ha møtt, så mangler ikke muligheter. Men synes det er skummelt. 

Jeg er likevel litt unna det å være veldig tiltrekkende på det motsatte kjønn fordi jeg trenger å ta meg sammen mtp trening og selvbilde. Veier nok 10kg for mye nå, og er i dårlig fysisk form. Ville nok også trengt å øve på dette med dating igjen og ville trengt å øve en del for å komme inn i det igjen. Synes tiden går alt for raskt nå mot 40 og beyond. 

Tingen er at jeg liker godt friheten ved å være alene også. Jeg savner egentlig noen, men frykten er at jeg også kan få det mye verre om jeg får meg kone & barn og ting går dritt. Eller om jeg mister meg selv i livet med en annen person. Jeg har ikke helt de rette personene i livet til å pushe meg i riktig retning heller eller det å tenke litt større. Så ja, jeg må gjøre alt selv, og er litt stuck. Men tror det skal løsne etter hvert.. og jeg har det uansett greit.. tror jeg

Anonymkode: 9513a...8c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 19.12.2024 den 12.50):

Er det mange menn i Norge som forblir singel ut voksenlivet, bor og hjelper foreldrene sine? I tillegg jomfru? Hvordan klarer de det? 

Anonymkode: 4d64c...f12

Sikkert mange kvinner også det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en kronisk sykdom, som gjør at jeg blir veldig sliten av lite fysisk aktivitet. Men fungerer godt sosialt, og tror jeg er helt midt på treet utseendemessig, og har enda hår på hode og er slank.  Men min penis funker ikke optimalt, etter jeg i ung alder hadde et ingrep der legen var for hardhendt. Det gjør at jeg ikke kan få meg kjæreste, da jeg må trekke meg unna hver gang, jeg har hatt sjangsen. Mann uten fungerende penis er no go for de fleste damer, så kanskje når jeg er 60 har jeg sjangs 😛

Anonymkode: 4a6ff...5ad

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg har en kronisk sykdom, som gjør at jeg blir veldig sliten av lite fysisk aktivitet. Men fungerer godt sosialt, og tror jeg er helt midt på treet utseendemessig, og har enda hår på hode og er slank.  Men min penis funker ikke optimalt, etter jeg i ung alder hadde et ingrep der legen var for hardhendt. Det gjør at jeg ikke kan få meg kjæreste, da jeg må trekke meg unna hver gang, jeg har hatt sjangsen. Mann uten fungerende penis er no go for de fleste damer, så kanskje når jeg er 60 har jeg sjangs 😛

Anonymkode: 4a6ff...5ad

Sjekk ut mort1rulle på instagram. Nå sitter han i rullestol, men han må sette ei sprøyte i penis hver gang han skal ligge for å få den til å funke. Om du er trygg på deg selv, så er det likevel mulig å finne deg en dame. Men ja, det krever en del mer mtp mindset, men det er absolutt mulig om du er åpen og trygg på deg selv på de områdene. 

Anonymkode: 9513a...8c8

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 25.12.2024 den 12.52):

Er flertallet av Norske kvinner virkelig blottet for empati? Jeg har møtt noen lite empatiske kvinner fra forskjellige kulturer, ikke spesielt norske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...