AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #1 Del Skrevet 2 timer siden Jeg har skrevet om det tidligere her inne, men hygiene når man er sammen med andre folk, har blitt min kjepphest. Å være hygienisk når man er sammen med andre folk i det offentlige rom, er noe jeg trodde de fleste tenkte på, uavhengig av pandemi eller ei. Har lagt merke til at flere menn i alle aldre på mitt treningssenter er grisete. De klør seg på ballene inni buksen og tar på manualer, har klissvåt rygg av svette og legger seg på matter uten å vaske etter seg eller hoster og nyser i hendene og tar på alle flater. I dag så jeg en mann i 60- årene som hostet og snytte seg hvert minutt. Han gikk rundt med en fille i hånden som han tørket seg i ansiktet med, og brukte samme fille til å tørke av apparatene med. Jeg klarte ikke å dy meg og sa at det var fint at han brukte en ny fille når han vasket etter seg, men han bare fortsatte i samme duren. En bekjent av meg er sykepleier på nevrokirurgen, og fortalte at de måtte slutte med å sette frem kveldsmat ute i fellesområdet på avdelingen på grunn av grisete gamle mannfolk som ikke vasket hendene sine, ikke skiftet sykehusskjorte når den hadde flekker av avføring og blod og ikke dusjet, da de tok på mat som alle skulle spise av. Anonymkode: d89c3...18a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #2 Del Skrevet 1 time siden Tror at en del menn som bor alene fort kan bli litt mindre nøye med hygienen. Det er jo stort sett ikke så farlig når man bor alene for det skal mye til før det blir farlig. Det er ikke farlig å ikke vaske hendene etter man har vært på do og det er ikke farlig å klø seg på ballene før man spiser fingermat. Det er derimot veldig uappetittlig og jeg synes det er helt fint du påpekte det du gjorde på treningssenteret. Anonymkode: 0eeac...801 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå