AnonymBruker Skrevet torsdag kl 10:48 #1 Del Skrevet torsdag kl 10:48 😊 Anonymkode: 28381...cc2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 10:49 #2 Del Skrevet torsdag kl 10:49 Slanking. Anonymkode: 65535...4b2 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 10:50 #3 Del Skrevet torsdag kl 10:50 Du kan ikke punktforbrenne, så det handler om å gjøre ting som forbrenner fett i kroppen generelt. Å begrense kaloriinntaket er det aller mest effektive. Deretter utholdenhetstrening, som jogging og spinning. Anonymkode: 41c95...b22 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 10:51 #4 Del Skrevet torsdag kl 10:51 Diett og kosthold. Og tung styrketrening for å stramme opp hele kroppen. Anonymkode: 6c3f7...deb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet torsdag kl 10:53 #5 Del Skrevet torsdag kl 10:53 Spis færre kalorier enn du forbrenner, evnt løpe gå mye. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 10:54 #6 Del Skrevet torsdag kl 10:54 Ser flere nevner slanking. Hvis man har eplefasong, kan man være syltynn, og likevel ha mage. Sånn var jeg da jeg var yngre. BMI på 17,8, og fett på magen. Nydelig. Anonymkode: 7cfdb...04f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 10:58 #7 Del Skrevet torsdag kl 10:58 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ser flere nevner slanking. Hvis man har eplefasong, kan man være syltynn, og likevel ha mage. Sånn var jeg da jeg var yngre. BMI på 17,8, og fett på magen. Nydelig. Anonymkode: 7cfdb...04f Lite man får gjort med det. Eneste er å endre kostholdet som kan endre hormonbalansen. Anonymkode: 706b4...3bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 10:59 #8 Del Skrevet torsdag kl 10:59 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ser flere nevner slanking. Hvis man har eplefasong, kan man være syltynn, og likevel ha mage. Sånn var jeg da jeg var yngre. BMI på 17,8, og fett på magen. Nydelig. Anonymkode: 7cfdb...04f Jeg har det sånn jeg og. Magefettet blir aldri borte, men jeg klarer å holde meg under 80 cm rundt livet hvis jeg kommer ned på 19-tallet, som er det som betyr noe fra et helseperspektiv. Man skal ikke slanke seg om man har bmi på 17,8, men hvis vedkommende har høyere bmi, er det kalorirestriksjon (i kombinasjon med trening om man vil beholde så mye muskelmasse som mulig) som gjelder. Anonymkode: 41c95...b22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 11:00 #9 Del Skrevet torsdag kl 11:00 Feil kosthold og stress kan føre til litt mer fettlagring på mage. Så stress ned og fokuser på kostholdet. Anonymkode: cfa3d...514 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 11:02 #10 Del Skrevet torsdag kl 11:02 Styrketrening strammer opp musklene, det fjerner ikke fettet. Anonymkode: 50194...5cf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 11:10 #11 Del Skrevet torsdag kl 11:10 Etterlyser svar på spørsmålet. Jeg vet at generell diett og mosjon må til og. Noe jeg følger 100%. Er sykepleier og kan dette. Jeg spør om en ØVELSE! I tillegg til det andre. Anonymkode: 28381...cc2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 11:12 #12 Del Skrevet torsdag kl 11:12 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Styrketrening strammer opp musklene, det fjerner ikke fettet. Anonymkode: 50194...5cf Nei, det fjerner ikke fett, men det strammer opp slappe mage/bukmuskler, noe som medfører flatere mage og et slankere utseende. Anonymkode: a09ed...a3c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 11:13 #13 Del Skrevet torsdag kl 11:13 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Lite man får gjort med det. Eneste er å endre kostholdet som kan endre hormonbalansen. Anonymkode: 706b4...3bb eller betale for hjelp med bailine med fokus på magen ❤️ Anonymkode: 51aeb...b79 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 11:14 #14 Del Skrevet torsdag kl 11:14 Denne myten må vi snart bli kvitt. Ingen øvelser kan slanke kun magefett, man må slanke seg generelt, så vil magen bli mindre. Trening er bra, men sits ups feks fjerner ikke mer fett på magen. Tren cardio så du forbrenner mye, og spis mindre, så kommer resultater Anonymkode: 453e0...e1d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 12:22 #15 Del Skrevet torsdag kl 12:22 AnonymBruker skrev (1 time siden): Etterlyser svar på spørsmålet. Jeg vet at generell diett og mosjon må til og. Noe jeg følger 100%. Er sykepleier og kan dette. Jeg spør om en ØVELSE! I tillegg til det andre. Anonymkode: 28381...cc2 Det korte svaret er at punktslanking ikke fungerer. Anonymkode: 65535...4b2 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 15:37 #16 Del Skrevet torsdag kl 15:37 Løping, sykling, langrenn, roing, svømming... Anonymkode: 2e8bc...9cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 15:38 #17 Del Skrevet torsdag kl 15:38 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Etterlyser svar på spørsmålet. Jeg vet at generell diett og mosjon må til og. Noe jeg følger 100%. Er sykepleier og kan dette. Jeg spør om en ØVELSE! I tillegg til det andre. Anonymkode: 28381...cc2 Hvis du er sykepleier og "kan dette", så må du jo også vite at styrketrening ikke trener bort fett. Og at man ikke kan punktslanke seg. Anonymkode: 50194...5cf 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 15:41 #18 Del Skrevet torsdag kl 15:41 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvis du er sykepleier og "kan dette", så må du jo også vite at styrketrening ikke trener bort fett. Og at man ikke kan punktslanke seg. Anonymkode: 50194...5cf Det går fint an å styrke muskler på visse steder på kroppen så de ble mer markert. De tar ikke nødvendigvis vekk fett. Men slike øvelser har likevel en god effekt sammen med kondisjon. Anonymkode: 28381...cc2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 15:42 #19 Del Skrevet torsdag kl 15:42 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Ser flere nevner slanking. Hvis man har eplefasong, kan man være syltynn, og likevel ha mage. Sånn var jeg da jeg var yngre. BMI på 17,8, og fett på magen. Nydelig. Anonymkode: 7cfdb...04f Du kan ha høy fettprosent men lav BMI. Skinnyfat. Utrent. Anonymkode: fdb47...ae2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 15:47 #20 Del Skrevet torsdag kl 15:47 Løping, jogging! Anonymkode: ba150...ea2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå